
Η IO Interactive επιβεβαίωσε στην κοινότητα μετά από λίγο πως η αναμονή τελειώνει και πως ο τίτλος θα παρουσιαστεί πλήρως κατά τη διάρκεια της Ε3 τον Ιούνιο. Αυτό θα είναι και το πρώτο μέρος της σειράς για τα τωρινά συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Άλλη μια εικόνα για το Hitman 5 έκανε την εμφάνισή της στο διαδίκτυο, προβάλλοντας ταυτόχρονα την επίσημη αποκάλυψη του τίτλου κατά τη διάρκεια της Ε3.
Επιτέλους, καιρός ήταν.
Πωωωωωωωωωωωωωω!!!! Αυτά είναι νέα, μακάρι να κάνουν ένα καλό HD Hitman γιατί κι αυτή η σειρά δεν ήταν στα καλύτερά της τόσο καιρό... Μακάρι!
το θελω!!!ας ελπισουμε να ειναι καλο!!!
Hitman και Thief καινουρια! Ααααχχχ... αυτα ειναι.
Jezus!!!! Επείτελους!!!! :D
Το θελωωωωωωωωωωωωωωω........
Hell yeah!!!!
ΜΑΚΑΡΙ... :)