Σύμφωνα με ρεπορτάζ του MCV, η Sony επιβεβαιώνει ότι το bundle PlayStation 4 και PlayStation Vita πρόκειται να είναι διαθέσιμο στην αγορά λίγο πριν τα Χριστούγεννα. H φορητή κονσόλα της Sony θα προωθηθεί ακόμα περισσότερο μέσω μιας νέας διαφημιστικής καμπάνιας για την οποία θα διατεθούν £2.5 εκατομμύρια. Το νέο διαφημιστικό που θα έχει τον τίτλο ‘The Best Way to Play’ θα επικεντρώνεται στις δυνατότητες σύνδεσης μεταξύ PS Vita και PS4, αλλά και στην κυκλοφορία του Tearaway. «Όσο πλησιάζουν τα Χριστούγεννα το ενδιαφέρον μας επικεντρώνεται όλο και περισσότερο στο Vita. Έχουμε ετοιμάσει μια υπέροχη διαφημιστική καμπάνια που επικεντρώνεται στις νέες κυκλοφορίες όπως είναι το Tearaway, τον συνεχώς αυξανόμενο κατάλογο τίτλων και το Remote Play», δήλωσε ο senior product manager της ιαπωνικής εταιρείας Ben Law.

Ο δημοσιογράφος David Schamell ανέβασε στον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter και την παρακάτω φωτογραφία.
Φαίνεται λοιπόν ότι το bundle που ονειρεύονταν όλοι, γίνεται πραγματικότητα. Αναμένουμε την επίσημη τοποθέτηση της Sony.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Shut up and take my money
και τα μυαλά στα κάγκελα!!
Καλώς τα δεχτήκαμε
Το περίμενα να πω την αλήθεια.Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος διαφήμισης του Remote Play από αυτόν.
Λογικό.Το θέμα είναι πόσο θα κοστίζει...
Εντάξει και επίσημα πια τα σάρωσαν ΟΛΑ!!!!
Βαδίζεις με σωστα βηματα στη νεα γενια sony!!!
Ένα πάρα πολύ καλό πακέτο. Τώρα να δούμε και τη τιμή για να πούμε αν είναι και καλή προσφορά.
Ποσο; Μονο αυτό θελω να ξερω...
Αν κανει επιθετικη τιμολογιακη πολιτικη η Σονυ, θα είναι μερικως η ταφοπλακα για τους αλλους. Αν και η Νιντυ μπορει να βγαλει πακετακι...
μπραβο ρε σοναρα!!
Παρότι έχω σκοπό να πάρω πρώτα Xbox one μπορώ να πω ότι θα χτύπαγα και αυτό μετά αν ήταν σε καλά τιμή.
Shots fired.
Eγω μόλις το παρέλαβα!!!