Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Το γαλλικό Amazon ανέβασε σήμερα προς προ-παραγγελία το Assassin’s Creed Anthology, την υπέρτατη συλλογή του franchise. Η εν λόγω συλλογή περιλαμβάνει και τα πέντε παιχνίδια της σειράς που έχουν κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής (Assassin’s Creed, Assassin’s Creed 2, Assassin’s Creed: Brotherhood, Assassin’s Creed: Revelations, Assassin’s Creed 3) μαζί με όλα τα DLC και τα πακέτα επέκτασης όλων των παιχνιδιών, ακόμα και εκείνα που αφορούν το multiplayer κομμάτι.
Η τιμή της συλλογής φτάνει τα 150 ευρώ και αναμένεται να κυκλοφορήσει στις 29 Νοεμβρίου.
Όχι ότι δεν είναι παιχνιδάρες όλα τους, αλλά είμαι σίγουρος ότι μετά από κάνα εξάμηνο θα την δίνουν στην μισή τιμή. Νομίζω και εγώ ότι ελλείψει επιπλέον υλικού από πλευράς φιγούρων, βιβλίων, κλπ αντί αυτού περιέχει τα DLC του multi που σε λίγο καιρό θα είναι άχρηστα λόγω νεκρών servers κλπ γνωστά θέματα θα είναι ουσιαστικά άχρηστα, ενώ παράλληλα και τα παιχνίδια αυτόνομα τα βρίσκεις τα περισσότερα (ακόμη και αυτά που είναι complete editions) σε πολύ συμφέρουσα τιμή, οπότε λαμβάνοντας όλα τα παραπάνω υπόψη τελικά η ανθολογία μου φαίνεται γενικά ακριβή.
τσάμπα πηγαίνουμε και τα παίρνουμε με το που βγαίνουν...αφού σε 5 χρόνια βγαίνουν μισοτιμής και με όλα τα πακέτα επέκτασης...γιατί να μην έχουμε λίγη υπομονή....
Αυτός που δεν τα έχει παίξει μπορεί να τα πάρει ένα-ένα εκ του ασφαλούς (αν δεν του αρέσουν;) σε πολύ καλύτερη τιμή.
Αυτός που τα έχει παίξει τα έχει ήδη.
Το πολύ με 50 € παίρνεις όλα τα AC πλην του AC3 και αυτό επειδή κυκλοφόρησε τώρα και κοστίζει όσο νά'ναι. Τώρα επειδή έχει όλα τα DLC δε μου λέει και πολλά αυτό.
πολλα κανει.
Πολλά είναι για τον Έλληνα.
150 ευρώ για 5 παιχνιδάρες με τα πλήρη dlc τους δεν τα λες πολλά κατά τη γνώμη μου.
Όχι ότι δεν είναι παιχνιδάρες όλα τους, αλλά είμαι σίγουρος ότι μετά από κάνα εξάμηνο θα την δίνουν στην μισή τιμή. Νομίζω και εγώ ότι ελλείψει επιπλέον υλικού από πλευράς φιγούρων, βιβλίων, κλπ αντί αυτού περιέχει τα DLC του multi που σε λίγο καιρό θα είναι άχρηστα λόγω νεκρών servers κλπ γνωστά θέματα θα είναι ουσιαστικά άχρηστα, ενώ παράλληλα και τα παιχνίδια αυτόνομα τα βρίσκεις τα περισσότερα (ακόμη και αυτά που είναι complete editions) σε πολύ συμφέρουσα τιμή, οπότε λαμβάνοντας όλα τα παραπάνω υπόψη τελικά η ανθολογία μου φαίνεται γενικά ακριβή.
τσάμπα πηγαίνουμε και τα παίρνουμε με το που βγαίνουν...αφού σε 5 χρόνια βγαίνουν μισοτιμής και με όλα τα πακέτα επέκτασης...γιατί να μην έχουμε λίγη υπομονή....
Σε 2-3 μήνες που θα το βρίσκουμε στα κάτω από 100, θα εναι must!
Κι εγώ αυτό πιστεύω στα 80-100 ευρώ μια χαρά θα είναι η τιμή.
Πολλά τα λεφτά Άρη,για τους λόγους που αναφέρει ο Nek Food.
Πολλά τα λεφτά για δύο λόγους.
Αυτός που δεν τα έχει παίξει μπορεί να τα πάρει ένα-ένα εκ του ασφαλούς (αν δεν του αρέσουν;) σε πολύ καλύτερη τιμή.
Αυτός που τα έχει παίξει τα έχει ήδη.
Τα DLC είναι επί της ουσίας άχρηστα.
Το νόημα τέτοιων πακέτων είναι να γλιτώνεις ένα σημαντικό ποσό, εδώ παίζει να σου βγαίνει πιο φτηνά αν τα πάρει όλα μεμονομένα
Το πολύ με 50 € παίρνεις όλα τα AC πλην του AC3 και αυτό επειδή κυκλοφόρησε τώρα και κοστίζει όσο νά'ναι. Τώρα επειδή έχει όλα τα DLC δε μου λέει και πολλά αυτό.
Πριν δυο εβδομαδες το STEAM ειχε ολα τα παιχνιδια της σειρας (εκτος AC3) και τα DLC με 37 ευρω. Εγω απο εκει τσιμπησα το πρωτο με 2,50 μονο.