Η Eidos Montreal έκανε σήμερα την μεγάλη έκπληξη στους φίλους της σειράς Deus Ex, αφού ανακοίνωσε την ημερομηνία κυκλοφορίας του Deus Ex: Human Revolution Director’s Cut και παράλληλα επιβεβαίωσε την ανάπτυξη ενός νέου project για την επόμενη γενιά οικιακών συστημάτων με τίτλο Deus Ex: Universe. Συγκεκριμένα, η νέα παραγωγή θα κάνει την εμφάνισή της σε PC, PlayStation 4 και Xbox One, ενώ σύμφωνα με τον επικεφαλής της Eidos Montreal αναμένονται περισσότεροι τίτλοι Deus Ex και σε άλλες πλατφόρμες, όπως σε tablets, αλλά και smartphones. Τέλος, δημοσιεύθηκε και το παρακάτω artwork. Αναμένουμε σύντομα περισσότερες πληροφορίες λοιπόν.

Όσον αφορά στην κυκλοφορία του αναμενόμενου Human Revolution Director’s Cut, θα διατεθεί για Wii U, PS3, Xbox 360 και PC στις 25 Οκτωβρίου στην ευρωπαϊκή αγορά. Μπορείτε να δείτε και το σχετικό video μέσα από τον παρακάτω player:
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Ωχχχχ το Universe σαν τίτλος δεν μου αρέσει. Μου φέρνει σε ΜΜΟ για κάποιο λόγο. Ελπίζω να κάνω λάθος...
και μενα DoctorWho ..αυτο ακριβως με τρομαξε και μενα..
ηλικρινα για πιο λογο πιστευουν οτι θα βγαλουν περισσοτερα αν βαλουν online (που σε πολλα παιχνδιδια το online αποδειχτηκε πεταμενα χρηματα) απο τα χωσουν ολο το bugdet σε ενα πολυ μεγαλο single player σε μεροι που δεν ειναι παρα 5-10 τετραγωνα (οπως το Human Revolution)..
ποσο μαλλον ΦΗΜΕΣ (εδω δεν εμπιστευομαστε πολυ αλλα τελος παντων) λενε οτι δεν θα ειναι απλα multyplayer αλλα θα το κανουν diverse, dynamic, με τρελο customization κτλ MMO-ish το οποιο λογικα θα φαει την σκονη του Cyberpunk 2077 διοτι in CDprojectRED we trust ενω το Deus Ex δεν ειναι πολυ απλα τετοιο παιχνιδι..
Γιατι να μην ειναι στο ΒΙΤΑ, θα ηθελα να δω ενα Deus Ex στο ΒΙΤΑ, εστω και port.
Ενα επιεβαιωθηκε, μενουν 2 ακομα, και αποτι καταλαβα θα ειναι για tablet & smartphone, δειτε αυτο..
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=674985
+100 σε όλα όσα είπες Koel700!
Ειδικά σε αυτό για την CD Projekt Red
Αν γίνει και αυτό ΜΜΟ τότε θα πηδηχτώ από το παραθυρό! Δεν φτάνει που δεν θέλουμε κάτι τέτοιο, θα πάρουμε και ως HD port το the fall το οποίο είναι ένα μικρό σε διάρκεια rip off του HR.
Δυστυχώς, οι εταιρείες έχουν κάνει στροφή στα ΜΜΟ. Λίγοι πλέον φτιάχνουν single player RPG που να αξίζουν τον κόπο και να σε κάνουν αν βυθίζεσαι στον κόσμο τους... Πάντως επειδή στον τίτλο υπάρχει το Universe δε σημαίνει ότι θα είναι και online