Το επόμενο κομμάτι της δημοφιλούς σειράς τρόμου όπως φαίνεται είναι καθοδόν, όμως αυτή τη φορά θα αποτελείται μόνο από διαδικτυακό περιεχόμενο. Το studio από την Κορέα με όνομα Inplay Interactive έχει αναλάβει το εγχείρημα αυτό, ενώ έγινε γνωστό επίσης ότι οι παίκτες θα μπορούν να διαλέξουν ανάμεσα σε δύο παρατάξεις, το προσωπικό ασφαλείας της ATC ή τους στρατιώτες F.E.A.R. .

Τέλος, τα game modes που θα είναι διαθέσιμα είναι τα team deathmatch, demolition, Soul King και Escape mode καθώς επίσης και ένα νέο με όνομα Armored Front, στο οποίο οι παίκτες θα μπορούν να διαχειρίζονται και διάφορα mechs.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Πολύ την κατηφόρα έχει πάρει αυτή η σειρά. Τι σόι derail είναι αυτό με το μόνο online? Το τελευταίο καρφί στο φέρετρο μου φαίνεται πως θα είναι.
Ακόμα ενα παράδειγμα παιχνιδιού που δεν χρειάζεται online...
απο αυτα αυτο πουμ μου ακουγεται οτι θα ειναι το ποιο καλο μαλον ειναι escape mode κατι πρως survival μου κανει και μου αρεσει...