
Επίσης ο τίτλος εισάγει νέο interface αφής, δυνατότητα λεπτομερούς ρύθμισης των σχηματισμών, περισσότερο ρεαλιστικές μεταγραφές που αντικατοπτρίζουν τις μετακινήσεις παικτών στη πραγματικότητα, μεγαλύτερη αλληλεπίδραση με τα media, λεπτομερής ανάλυση αγώνων και cloud saving (μόνο στο iOS). Είστε έτοιμοι για Manager... εν κινήσει;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Αυτή την είδηση την περίμενα πως και πως!Βασικά τα μανατζερόσκυλα τα αδέρφια μου. :P Λέγανε ότι θ'αργήσει να κυκλοφορήσει επειδή το προηγούμενο βγήκε τέλη Ιουνίου αλλά τελικά ευτυχώς δεν ισχύει.Ξέρουμε όμως αν θα έχει ελληνικό πρωτάθλημα ή ελληνική γλώσσα στα μενού;