
Σύμφωνα με το επίσημο site, το Kavinsky θα έχει boss fights, ένα προαιρετικό "16-bit retro mode" και η κάμερα του iPhone θα επιτρέπει το "augmented reality mode" στο οποίο τα bonus levels θα έχουν όποια τοποθεσία επιλέγουν οι παίκτες. Το Kavinsky αναπτύσσεται από την Visionaries 777, με artwork από το Γαλλικό animation studio Gustave και πίσω από την κυκλοφορία του βρίσκεται η ανεξάρτητη Γαλλική δισκογραφική εταιρεία "Record Makers". Αν είστε έτοιμοι για μια γερή δόση... στυλ, μπορείτε να παρακολουθήσετε το video μέσα από τον παρακάτω player:
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Εντάξει φίλος είσαι Θεός!!! Μόνο που έβαλες αυτό το άρθρο είσαι θεός!!!!
Πως και πως το περιμένω το game...
Αυτός δεν είναι που έκανε το soundtrack του Drive με τον Ryan Gosling;τι μουσικάρα...
Βασικά ο Cliff Martinez έγραψε τη μουσική στο Drive, από Kavinsky ήταν μόνο το εισαγωγικό κομμάτι.
ΔΩΣΕ ΠΟΝΟ!
RETRO ELECTRO
DEAD CRUISER, OUTRUN, TESTAROSSA AUTODRIVE!
https://www.youtube.com/watch?v=41_svUt5_e0