Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Η Rovio επιβεβαίωσε μία εντυπωσιακή της πρωτοβουλία, να μεταφέρει τα Angry Birds σε σειρά κινουμένων σχεδίων που θα εμφανιστεί ως Angry Birds Toons. Από την επόμενη εβδομάδα, όλοι οι κάτοχοι συσκευών που έχουν αγοράσει κάποιο τίτλο θα μπορούν να παρακολουθούν μέσα από την ίδια εφαρμογή τα επεισόδια που θα διατεθούν και θα αναλύουν την ιστορία των ηρώων.
Ένα νέο επεισόδιο θα προσφέρεται κάθε εβδομάδα και συγκεκριμένα για τις επόμενες 52! Η αρχή θα γίνει στις 17 Μαρτίου. Δείτε δύο χαρακτηριστικά videos μέσα από τους παρακάτω players:
Δεν ειναι παραλογο που πανε να εκμεταλλευτουν τη μοδα. Εχει ξεχασει κανεις την παγκοσμια τρελα με τα pokemon? Το περιεργο ειναι οτι το ιδιο το παιχνιδι φαινομενικα δε δινει τετοιο υποβαθρο ωστε να το εκμεταλλευτει κανεις για ταινιες και animated series.
Απο τα βιντεακια παντως ομολογω οτι πολυ καλα το πανε. Μου τη σπαει μονο το animation τυπου flash που χρησιμοποιειται, προτιμω κατι πιο κλασικο. Αλλα φανταζομαι θα ναι και πιο φτηνη η λυση που επιλεξανε.
Το τερματισανε... καρο σημαια λεμε!
Δεν παίζονται τα άτομα. Το επιτραπέζιο που έχουν βγάλει το έχετε δει;
ti akoma 8a skeftoune
Παιδικό,επιτραπέζιο,τώρα τι θα βγάλουν καμιά ταινία;
Luigi τανιία νομίζω έχει ήδη ανακοινωθεί :)
Ρε παιδιά ήμαρτον! Δε λέω, διασκεδαστικό παιχνίδι αλλά αυτό το marketing πια.... >.
Δεν ειναι παραλογο που πανε να εκμεταλλευτουν τη μοδα. Εχει ξεχασει κανεις την παγκοσμια τρελα με τα pokemon? Το περιεργο ειναι οτι το ιδιο το παιχνιδι φαινομενικα δε δινει τετοιο υποβαθρο ωστε να το εκμεταλλευτει κανεις για ταινιες και animated series.
Απο τα βιντεακια παντως ομολογω οτι πολυ καλα το πανε. Μου τη σπαει μονο το animation τυπου flash που χρησιμοποιειται, προτιμω κατι πιο κλασικο. Αλλα φανταζομαι θα ναι και πιο φτηνη η λυση που επιλεξανε.