Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Έφτασε το Double Dragon Trilogy

Το Double Dragon Trilogy κατέφτασε στα iTunes και Google Play από την DotEmu. Ο τίτλος περιλαμβάνει arcade ports των Double Dragon, Double Dragon 2: The Revenge και Double Dragon 3: The Rosetta Stone. Σε κάθε παιχνίδι είναι διαθέσιμα: τα arcade και story modes, control mapping, διαφορετικά επίπεδα δυσκολίας και τόσο τα αυθεντικά, όσο και τα ανανεωμένα soundtracks. Τέλος, το co-op επιτυγχάνεται μέσω Bluetooth, ενώ σύντομα θα υπάρχει και υποστήριξη για gamepads. Πότε ήταν η τελευταία φορά που τα... είπατε με τον Billy και τον Jimmy Lee; Αν νιώθετε έτοιμοι για... ξύλο, μπορείτε να παρακολουθήσετε το video μέσα από τον παρακάτω player:



Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • mysterious
    • Έπος το πρώτο Double Dragon αλλά το έχουμε τερματίσει 75938695043 φορές!Καλά το τρίτο μέρος είναι απλά ασχολίαστο.

    • kd13
    • Το double dragon εχει τα πιο μαγικά κλωτσομπουνίδια και πεσίματα , καθώς και κορυφαίες στυλιστικές επιλογές για την εποχή..! (και τις χαίτες ξέχασα!)

    • nkav64
    • Από τις κορυφαίες στιγμές των arcades...κρίμα που κάποιοι τα έβαλαν όλα στο τσουβάλι με τα φρουτάκια

    • doa5
    • Το πρώτο DB ήταν από τα αγαπημένα μου τις "όμορφες εποχές" των arcades, από εκεί και πέρα και το ΝΕΟΝ παρότι δεν το περίμενα μου άρεσε.

    • moviemagic
    • Απο τα πιο πορωτικά arcade της εποχής (ευτυχώς την πρόλαβα) !! Αλλά για παίξιμο σε οθόνη αφής θα είναι πολύ χάλια αίσθηση ειδικά για τους παλιούς. Σε gamepad θα εχει ενδιαφέρον. Συμφωνώ για το DD 3 πως ήταν οτι χειρότερο και αναγκαστικά θα το επανακυκλοφόρησαν μόνο για τον τίτλο trilogy.

    • gamelover
    • απο τα αγαπημένα μου παιχνίδια... σχετικά πρόσφατα το έπαιξα με έναν ξάδερφό μου στο snes...πολύ δύσκολο!!
      τελικά το κατάφερα και το τερμάτισα μόνος μου....

*