
Αξίζει να σημειωθεί δε, ότι η ΕΑ επιβεβαίωσε λίγο αργότερα πως «η Victory Games αναμένεται να διαλυθεί, ενώ η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού θα απορροφηθεί από την ίδια την ΕΑ προκειμένου να δοθούν σε αυτούς τους ταλαντούχους ανθρώπους νέες ευκαιρίες». Ωστόσο η εταιρεία επιβεβαίωσε ότι στο μέλλον θα δημοσιευθούν περισσότερες πληροφορίες για την τύχη του franchise. Μέχρι τότε μείνετε συντονισμένοι...
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



ε ας το κλείσουν τότε το μαγαζί να τελειώνουμε!
τι μας έχουν να περιμένουμε 2 χρόνια τώρα κ στο τέλος μας ρίχνουν άκυρο!