H Square Enix αποκάλυψε και επίσημα το Nosgoth, το οποίο και πρόκειται για ένα free to play competitive multiplayer game. Ο νέος τίτλος ανήκει στο ίδιο σύμπαν με τα άλλα παιχνίδια της σειράς Legacy of Kain, αλλά σε διαφορετικό "κλάδο" από τα Blood Omen και Soul Reaver. Συγκεκριμένα, οι χαρακτήρες έρχονται αντιμέτωποι με τα βαμπίρ στον κόσμο του Legacy of Kain, όπου και οι άνθρωποι χρησιμοποιούν όπλα και εξειδικευμένο εξοπλισμό, ενώ τα αιμοδιψή πλάσματα διαθέτουν υπερφυσικές ικανότητες και είναι επικίνδυνα σε μάχη σώμα με σώμα.

Να σημειωθεί ότι το εν λόγω spin-off αναπτύσσεται από την Psyonix, η οποία στο παρελθόν έχει συμμετάσχει στην ανάπτυξη αρκετών franchises όπως είναι τα Gears of War, Mass Effect 3, και Unreal Tournament. Τέλος, ο τίτλος αναμένεται να διατεθεί μέσα από την πλατφόρμα Steam, ενώ οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για την closed beta του παιχνιδιού εδώ. Μέσα από τον παρακάτω player μπορείτε να δείτε και το σχετικό video:
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Μόλις είδα Nosgoth χάρηκα και μετά το video κόπηκε το γέλιο.
Kαλά αυτό δεν είχε ακυρωθεί;