
Η αλήθεια είναι πως το Gotham City είναι ότι πρέπει αυτή την εποχή του χρόνου...
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
H Warner Bros. ανακοίνωσε το Batman: Arkham Collection Edition για PC, PS3 και Xbox 360.
ωραια!γιατι τα αλλα 2 τα εχω δωσει σε ανταλλαγη και το τριτο δεν το εχω παιξει ακομα.Υπομονη 10 μερες....
τρομερο πακετο
το batman εχει αφησει εποχη
Ωραία.
Όλα μαζί τακτοποιημένα,
Τι σόι Collection είναι με τα δύο από τα τρία παιχνίδια σε ψηφιακή μορφή ??? Sorry...αλλά γυφτιά !!!
Καθόλου sorry Πάγος13...είναι ξεκάθαρη γυφτιά από κάθε άποψη.