
Για να δούμε τι μας επιφυλάσσει η Deep Silver.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η Techland ανακοίνωσε το Dead Island: Epidemic, ένα ολοκαίνουργιο MOBA με θέμα τα ζόμπι.
χερωμαι που θα βγαλουν ενα moba με θεματολογια τα zombie...τα zombie ειναι το καλυτερο ειδος παιχνιδιων για μενα και μου αρεσε πολυ το πρωτο dead island το δευτερο δεν το εχω παιξει ακομα