
Ωστόσο, δεν δόθηκαν περισσότερες λεπτομέρειες για τον τίτλο, παρά μόνο ότι θα είναι διαθέσιμος μαζί με το λανσάρισμα της next-gen κονσόλας.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Το δημοφιλές "build-em-up" Minecraft μέχρι τώρα ήταν διαθέσιμο μόνο για τις κονσόλες της Microsoft, έχοντας κυκλοφορήσει για το Xbox 360 το 2012, ενώ ακολούθησε και η ανακοίνωση για το Xbox One.
Ας ελπίσουμε ότι δεν θα κάνει και στο PS4 20 ευρώ..
οταν μου λεγανε οτι το 360 εχει minecraft και το ενω εγω ελεγα οτι θα ανακοινωθει και για playstation μου λεγανε "ναι καλα"...χαχαχα
Πάει και αυτό από την MS.
ωραια!
και στο ps3 & ps vita