Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ανακοινώσεις για το Rising

Την μερική αποκάλυψη του Rising έκανε η Kojima Productions κατά τη διάρκεια των Video Game Awards. Ο τίτλος θα έχει τελική ονομασία Metal Gear Rising: Revengeance και θα είναι εντελώς διαφορετικό από το Metal Gear Solid: Rising που περιμέναμε. Συγκεκριμένα, αντί να τοποθετείται χρονικά ανάμεσα στο Metal Gear Solid 2 και στο Metal Gear Solid 4, τα γεγονότα του θα εξιστορούν καταστάσεις μετά το πέρας του τέταρτου μέρος της σειράς.



Την ανάπτυξη του τίτλου ανέλαβε η Platinum Games (Bayonetta) και ο Raiden αναλαμβάνει πλέον αποστολές από διάφορους εργοδότες. Την ίδια στιγμή, μία μυστηριώδης οργάνωση προκαλεί παγκόσμια σύρραξη και η δράση ξεκινάει. Μέσω του επίσημου site μαθαίνουμε ότι ο τίτλος θα κυκλοφορήσει σε PS3 και Xbox 360, ενώ στις 13 Δεκεμβρίου θα κυκλοφορήσει ένα νέο trailer που θα εξηγεί ακόμη περισσότερους τομείς της νέας γραμμής που πήρε η Kojima Productions για τον τίτλο…




Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
18 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    PlatinumGames

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Konami

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Zegetron

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Metal Gear Rising: Revengeance
    • 18+ pegi 18+
      • 7.7 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (70)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.metalgearsolid.com/rising/ FOLLOWERS 1 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8.5

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Connie GR
    • Τώρα, να πω πως μου άρεσε; Ψέμματα θα πω. Ίσως αν δεν είχε το όνομα "Metal Gear"...

      Όπως και να 'χει, θα περιμένουμε να ακούσουμε και την εξήγηση που θα δωθεί, για την στροφή που πήραν (αλλά μεγάααααλη στροφή, αυτό ήταν "Metal Gear May Cry")

    • deathrow
    • Παιδιά συγνώμη αλλά δεν μου αρέσει,και δεν ξέρω γιατι..κάτι με χαλάει στα γραφικά ..το άλλο rising είχε καλύτερα ροή στην κίνηση νομίζω..δεν θυμίζει Kojima το game...(τονίζω πως είμαι λατρης των mgs)...please πείτε μου την γνώμη σας!!

    • Drosanto
    • αποτυχια μεγαλη...σαν μεγας φαν της σειρας αυτο το παιχνιδι πλεον στοιχειωνει τα ονειρα μου....

    • Shepard
    • Από τη μυγα ξύγκι πλέον! Οι Ιάπωνες έχουν χάσει την μπάλα τα τελευταία χρόνια!

      Η KojimaProductions αν δεν βγάλει κάτι με το όνομα MGS απάνω... θα φαλιρίσει! Έτσι λοιπόν έχουμε αυτό το έκτρωμα!

      Το NG3 θα είναι καλύτερο! (πλέον ειναι στην ίδια κατηγορία!)

    • bahamut zero
    • shepard εισαι αρνητικος χωρις λογο.... η kojipro στην τελικη δε μας εχει συνηθισει σε παρομοιες τακτικες (απο τη μυγα ξυγκι)...το θεμα ειναι οτι δε διαχιεριστηκαν σωστα την κατασταση και δημιουργηθηκε χωρις λογο hype. αν απο την αρχη ελεγαν οτι θα ειναι action τιτλος θα ηταν ολα καλα....το ninja gaiden παντως σιγουρα ΔΕ θα ειναι καλυτερο....
      platinum>>>>>>team ninja (χωρις itagaki πλεον)
      ας ασχοληθει στην τελικη η kojima productions με το zoe 3 να παραμιλαμε!

    • Spahar
    • Δεν είμαι από τους φανατικούς οπαδούς της σειράς, και σίγουρα καταλαβαίνω κάποιο σκεπτικισμό από αυτούς.

      Παρόλα αυτά τα σχόλια που γίνονται τα θεωρώ υπερβολικά. Το παιχνίδι δεν είναι Metal Gear Solid, με ότι αυτό σημαίνει κυρίως για το gameplay, αυτό όμως ήταν προφανές και από την προηγούμενη προσέγγιση. Μιλάμε για spin off, που παίζει σε άλλη κατηγορία τελείως και φτιάχνεται από μία εταιρεία που έχει πολύ καλά δείγματα γραφής για αυτό το είδος.

      Αν ήμουν πάντως φανατικός της σειράς και το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα πολύ καλό παιχνίδι άλλου είδους (που ταιριάζει γάντι με το ύφος του πρωταγωνιστή, πράγμα πολύ σημαντικό), χωρίς να κατακρεουργήσουν την ιστορία της σειράς πιστεύω ότι θα ήμουν ευχαριστημένος.

    • DevilSpawn
    • Δν νομίζω να περιμενε κανεις να είναι stealth το παιχνίδι.Παρόλα αυτά οι γιαπωνέζοι πρέπει να μεγαλώσουν και να σταματήσουν να φοράνε τακούνια παντού!

    • majorfox
    • με το που το ειδα μου ηρθε να ξερασω. αυτο το πραγμα δεν ειναι metal gear ,
      ακομα και το περσινο τρειλερ ειναι μερα με τη νυχτα με αυτο που ειδαμε. χαλια γραφικα χαλια φωνες xαλια εφε χαλια μουσικη , καλα που καλαει τετοια μουσικη σε mgs τιτλο δεν μπορω να καταλαβω ,χαλια animation ολα σκατα
      waaaa ta ta ta ta ta ta ta ta ta μπαμ μπουμ ξενερα...

    • MeEdIC
    • Αυτό που λέει ακριβώς ο Σπύρος (Spahar). Όσοι είναι fans της σειράς, φυσικά και έχουν λόγο να αντιδρούν, μιας και σε καμία περίπτωση δεν έχουμε να κάνουμε με έναν MGS τίτλο. Μα αυτό το γνωρίζαμε εξ αρχής. Τώρα για το game σαν game, μένει να δούμε κατά πόσο θα βάλει το χεράκι της η Platinum, που δεν είναι και καμία τυχαία.

    • diver_gr
    • Μάπα το καρπούζι........ τουλάχιστον να μην βάζανε το όνομα metal gear ......Πολύ κρίμα .Είμαι φανατικός της σειράς Metal gear και έχω τα πάντα στη συλλογή μου αλλά αυτό το έκτρωμα που τολμάει και αποκαλείται MG ούτε για αστείο δεν πρόκειται να το αγοράσω.

      Έχουμε χορτάσει από Ninja Gaiden , Bayoneta , Devil May cry , Dante's inferno , God of war ......

    • Sephiroth
    • Όπως έγραψαν και αρκετά παιδιά από πάνω, αλλά και ο Ηλίας στο forum, η Platinum είναι από τις κορυφαίες στο είδος τίτλων που υπάγεται το Rising. Απλά ρε γαμώτο μου, θεωρούσα ότι η σειρά είναι ένα από τα τελευταία κάστρα της βιομηχανίας. Σημάδι των καιρών δυστυχώς...

    • FonikhSoupia
    • Μπορεί το παιχνίδι να βγεί καταπληκτικό, όμως αυτό που μας "χαλάει" εμάς τους fan του Metal Gear, είναι οτι αυτό ΔΕΝ είναι Metal Gear.
      Ας το ονόμαζαν αλλιώς και όλα θα ήταν μια χαρά! Όμως προσπαθούν να βγάλουν απ΄ τη μύγα ξίγκι λανσάροντας το ως Metal Gear (διότι προφανώς φοβούνται ότι ένα νέο IP δε θα έβγαζε όσα θα τους βγάλει αυτό που θα έχει και το "όνομα".......

*