
«Μιλάμε και ψαχνόμαστε για ένα νέο game», ήταν το μόνο που μπόρεσε να δηλώσει.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
O Eiji Aonuma επιβεβαίωσε ότι ένας νέος τίτλος στη σειρά The Legend of Zelda για το Nintendo 3DS βρίσκεται ήδη στο στάδιο της ανάπτυξης.
Καλό θα είναι μεν αλλά... τo παρατραβάνε όμως
τα ιδια και τα ιδια...
scott pilgrim το τελυταιο νεο φορητο zelda game ηταν το spirit tracks το οποιο κυκλοφορησε αν δεν κανω λαθος πριν απο 2 χρονια.... δε βλεπω να παρατραβανε κατι....ισα ισα τα zelda releases ειναι πολυυυυ αραια
Δεν μιλάω μόνο για φορητές κυκλοφορίες φίλε μου.. Βλέπω πως η Ninty φοβάται να βάλει και άλλους ήρωες στην οικεγενεια της...
Σκοτ,εμείς τα ζητάμε αυτοί τα φέρνουν...Κάθε Zelda και νέο,ανανεωμένο ΕΠΟΣ(με εξαίρεση το Wind Waker)!...