Το Battlefield 4 μόλις που έχει ανακοινωθεί ως προϊόν. Μάλλον, ούτε για την ονομασία του δεν είμαστε σίγουροι, πόσο μάλλον για το ποσοστό ολοκλήρωσης του μέχρι τώρα. Παρόλα αυτά δείγμα του φαίνεται πως αποκαλύφθηκε… κεκλεισμένων των θυρών. Ο CEO του GameStop, ο Paul Raines δηλαδή, δημοσίευσε μέσα από τον Twitter λογαριασμό του το εξής μήνυμα: «Είδα το Battlefield 4 σήμερα και το μόνο που μπορώ να πω είναι ουάου. Ευχαριστώ την EA για το δείγμα. Ανυπομονώ να το δείτε κι εσείς».

Το Tweet διαγράφτηκε. Πριν όμως συμβεί αυτό, η EA το έκανε retweet στον δικό της λογαριασμό. Κάτι που σημαίνει πως και οι δύο πλευρές είναι άνετες με την αποκάλυψη του γεγονότος. Μένει να δούμε πότε θα έχουμε κι εμείς ένα δείγμα από τον τίτλο.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Μυρίζει next gen....
Πως θα φαίνεται άραγε στο ps4 ????
Να τα πρώτα games του λανσαρίσματος σιγά σιγά
Μεγάλος fan της σειράς!!!! Με το που βγει το καπαρώνω!! :P
οπου βγει εφυγε κιολας με οποια κονσολα παει.
PS4: Battlefield 4 edition
σημερα ολααααααααααα....:)
Πολύ καλά νέα !
Άντε να δούμε...
Είναι από τα Games που μπορούν άνετα να πουλήσουν κονσόλες μαζί εμ COD , FIFA , PRO Κλπ . Εγώ είμαι κατά 99% ότι όλα τα παραπάνω θα είναι τίτλοι λανσαρίσματος στα next gen μηχανήματα.
Καλο!