
Οι ομάδες της ΕΑ θα διαχειρίζονται όλα τα βασικά gaming formats, ενώ την ανάπτυξη software για κινητά, social media platforms και tablets θα έρχονται από την Disney. Στο σχετικό δελτίο Τύπου δεν αναφέρεται η διάρκεια της συμφωνίας, η οποία και χαρακτηρίζεται απλά «πολυετής». Πληροφορίες για το οικονομικό τμήμα της συμφωνίας δεν έγιναν γνωστές.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Όχι ΕΑ έλεος
Money makes the world go round...
EA δεν ειναι και το ιδανικο αλλα DICE k Bioware?? γιατι οχι.
Από τη μία καλό είναι που θα συνεχιστούν τα Star Wars παιχνίδια αλλά η ΕΑ με προβληματίζει. Μόνο τα χρήματα σκέφτεται και αυτό συνήθως σημαίνει χειρότερης ποιότητας παιχνίδια. Και με τα Star Wars δεν έχει και πολύ καλή προϊοστορία αν αναλογιστεί κανείς την τεράστια αποτυχία του Star Wars: The Old Republic.
Νομίζω ότι το ToR κατέστρεψε την ΕΑ σε μεγάλο βαθμό γιατί υπερεκτίμησε την εμπορική του δύναμη. Το παιχνίδι υπό άλλες συνθήκες θα μπορούσε να έχει κυκλοφορήσει πολύ πιο αναίμακτα...
Σίγουρα θα μπορούσε να είχε κυκλοφορήσει πιο αναίμακτα αν κυκλοφορούσε και αργότερα ώστε να είχε ολοκληρωθεί και όχι να κυκλοφορήσει η προχειροδουλειά που είδαμε. Κατά τη γνώμη μου ήθελε τουλάχιστον 1 χρόνο ακόμα ανάπτυξης και σίγουρα κάπως διαφορετικό προσανατολισμό μετά τη κυκλοφορία από ότι είδαμε. Το παιχνίδι είχε όλα τα φόντα να είναι ένα καλό και ανταγωνιστικό ΜΜΟ αλλά η ΕΑ βιάστηκε να αρχίσουν οι εισπράξεις και τη πάτησε. Και μετά στη προσπάθεια να καλύψει τη χασούρα έκανε και άλλες λάθος κινήσεις. Ελπίζω να έμαθαν από αυτά τα τραγικά λάθη.
"Νομίζω ότι το ToR κατέστρεψε την ΕΑ σε μεγάλο βαθμό γιατί υπερεκτίμησε την εμπορική του δύναμη."
Διαφωνώ κάθετα. 'Ισα ίσα που κατάλαβε ακριβώς την εμπορική του δύναμη και έσπευσε να το βγάλει στην αγορά κακήν κακώς για να βγάλει όσο το δυνατόν γρηγορότερα εύκολο χρήμα. Άλλο παιχνίδι με τέτοια τρισάθλια εξέλιξη που είχε κατα την περίοδο της BETA δεν θα είχε πουλήσει ούτε το 1/4 απο τα 2 μύρια που πούλησε αυτό.
Όσο για το ποσό που λέγεται ότι ξόδεψαν... παραμύθια ολκής....
Το TOR ήταν bad by design που λέμε. Προσπάθησαν να κάνουν μία αντιγραφή του WoW 1:1 (μέχρι και τα "μαθηματικά" πίσω από το combat αντέγραψαν) με περιβάλλον Star Wars.
Τελικά κατάφεραν να φτιάξουν ένα παιχνίδι κατά πολύ χειρότερο του WoW (clunky combat, linear κόσμος, άθλιο artwork, μηδενικό content, κλπ) το οποίο προφανώς απέτυχε παταγωδώς, πέραν από την αρχική αρπαχτή. Και δύο χρόνια beta ακόμη να είχε σοβαρή επιτυχία δε θα έκανε, ο σχεδιασμός του ήταν λάθος εξ αρχής.
Γενικά οι εταιρίες δεν έχουν καταλάβει ακόμα πως οι παίχτες που παίζουν MMO έχουν βαρεθεί το WoW και ψάχνουν κάτι το διαφορετικό. Νομίζουν πως φταίει το συνδρομητικό μοντέλο πληρωμής και κάνουν αλχημείες.
Μέχρι να έρθει κάποια εταιρία και να φτιάξει κάποιο επαναστατικό MMO (όπως έκανε η blizzard με το WoW) το genre θα παραμείνει ζωντανό-νεκρό.
@grcpan
+1
Ακριβώς έτσι είναι. Άμα είναι να παίξει κανείς ένα κλώνο του wow γιατί να μην συνεχίσει να παίζει το ίδιο το wow που έχει και 8 χρόνια εξέλιξης επάνω του.
Αφού ακύρωσαν το 1313 :(
Μακάρι να μην βγάλουν games μόνο από τις επερχόμενες ταινίες αλλά να βγάλουν κανένα ΚοtοR ή Star Wars: Republic Commando...
Ωχ ακόμη μια σειρά που θα "καταστραφεί" ευελπιστώ όμως στο ότι DICE και Bioware δεν θα μας απογοητεύσουν.
την μισω τη Disney θελω να πεθανει τωρα ομως.
Εγώ την μίσησα όταν τα αγνά Mickey και Donald γίναν... τσοντό Hanna Montana και Shake It Up... Για μένα RIP Disney από το 2006.