
Μάλιστα, σημειώθηκε ακόμη ότι το 75% των κατόχων βλέπει DVDs στην κονσόλα του, ενώ το 72% των κατόχων έχει κατεβάσει έστω και μία φορά έξτρα περιεχόμενο.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Ο προϊστάμενος του τμήματος marketing του Xbox Live Robin Burrowes δήλωσε ότι η δημοτικότητα της online υπηρεσίας αυξάνεται συνεχώς από το Νοέμβριο του 2002, αφού ένας νέος χρήστης εγγράφεται κάθε δύο δευτερόλεπτα.
axxx san ta manitaria to fthinoporo ;p
Admin, apo poio einai to interface pou exeis balei apo pisw sto xbox live ?
Από το Halo Reach είναι φίλε.
Ω ρε αυτά είναι.
Και εις ανώτερα στην κλύτερη υπηρεσία Live στις κονσόλες και όχι μόνο!
Και εγώ έχω το Halo Reach ρε παιδιά αλλά το background έχει ακόμα κολλήσει στο Halo 3 (όχι ότι με χαλάει κιόλας αλλά να κάνουμε και μια αλλαγή βρε αδερφέ! ). Ξέρει κανείς πως το αλλάζω ?
τςςς πςςςς...