Τα Golden Joystick Awards απονείμουν για πρώτη φορά βραβείο προσφοράς στη βιομηχανία και ο πρώτος που θα το παραλάβει θα είναι ο συνιδρυτής της Irrational Games Ken Levine. Το βραβείο αφορά στη δουλειά του Levine, που περιλαμβάνει τα System Shock 2, BioShock και BioShock Infinite. Όπως ο ίδιος ο Levine αναφέρει: "Στους περισσότερους τομείς, οι άνθρωποι ξεκινούν τις καριέρες του αντλώντας έμπνευση από τους άλλους. Εν συνεχεία εμπνέουν με τη σειρά τους άλλους. Ένα από τα σημαντικά πράγματα της φύσης των video games η οποία ακόμα οριμάζει είναι ότι μπορείς να εμπνέεσαι από τη δουλειά βετεράνων και νεοεισερχόμενων ακριβώς το ίδιο. Ακόμα προσπαθούμε να συλλάβουμε μέρα με τη μέρα τις δυνατότητες αυτού του μέσου".

Τα Golden Joystick Awards 2013 θα λάβουν χώρα στο Westminster Park Plaza του Λονδίνου, την Παρασκευή 25 Οκτωβρίου. Το BioShock Infinite είναι υποψήφιο για μια σειρά βραβείων, συμπεριλαμβανομένων των "Best Storytelling" και "Best Visual Design".
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Μ Ο Ρ Φ Η !!!
Επόμενος στην σειρα ο Hudson και ειμαι υπερκαλυμμενος. :)
Respect στον Levine kai την δουλειά του!!!
Εντάξει, αν δεν βραβευόταν ο συγκεκριμένος τύπος τότε ποιος θα βραβευόταν ???
Ο Levine ειναι ΠΡΟΤΥΠΟ.
Αυτο, τιποτα αλλο
Μέγα Levine απολαμβάνω το BioShock στο όνομα σου! :)
Μοιάζει με τον Booker