
Ο τίτλος θα κυκλοφορήσει στην Ιαπωνία στις 14 Σεπτεμβρίου, ενώ είναι πολύ πιθανό να διατεθεί και στην Ευρώπη χωρίς να υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση προς το παρόν.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Το Monster Hunter 4 δε θα κυκλοφορήσει άμεσα για το PlayStation Vita, αφού κάτι τέτοιο επιβεβαίωσε και ο chief operating officer της Capcom Haruhiro Tsujimoto, τονίζοντας παράλληλα ότι ο κύριος στόχος της εταιρείας είναι να προσεγγίσει όσο το δυνατόν περισσότερους παίκτες στο 3DS.
λογικό!αφού αυτή είναι η μόνη φορητή κονσόλα που πουλάει.....
Νομίζω ότι έχει να κάνει με Ιαπωνία! Στηρίξαν την Sony Τώρα θα κάνουν το ίδιο με τη Nintendo
εεεεεε ετσι οπως παει δεν θα βγει καθολου για ps vita
Πέρα του ότι χάρις το PSP έγινε διάσημο, νομίζω έχει αγοράσει τα δικαιώματα η Ninty. Τουλάχιστον για λίγα χρόνια.
Εγώ πάλι δεν καταλαβαίνω προς τι ο ντόρος...
Mα ειναι timed exclusives, αναρωτιεμαι βασικα γιατι περιμενουν να παει στο βιτα!
Προκειται παντως για τιτλο που καθοριζει πολλα στην Ιαπωνικη αγορα, στη δυση δεν υπαρχει το ιδιο ενδιαφερον.