
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως ο τίτλος θα λαμβάνει χώρα στη Νέα Υόρκη, με μία ομάδα τρομοκρατών να επιτίθεται στη Wall Street. To τελευταίο μέρος της σειράς (Tom Clancy’s Rainbow Six Vegas 2) κυκλοφόρησε το 2008.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Θα βγάλει τα πάντα όλα η Ubi πριν τελειώσει η γενιά! ;)
Να το και το καινουργιο Rainbow ,Ωραια !
μας είχε λείψει η σειρά...καλά νέα για νέο τίτλο rainbow six