Στo Enternity συνεχίζονται οι διαγωνισμοί με δώρα video games! H εταιρεία Zegetron σας προσφέρει τη δυνατότητα να κάνετε δικό σας το Injustice: Gods Among Us για το PS3 και το Xbox 360 και το Enternity κληρώνει 3 αντίτυπα για κάθε ένα από τα δύο συστήματα (6 συνολικά). Για να μπείτε στην κλήρωση για τα 2 αντίτυπα κάθε έκδοσης θα πρέπει να μαζέψετε 100 πόντους βάσει του συστήματος συλλογής που αναλύεται στη σχετική σελίδα. Για να μπείτε στην κλήρωση για το τρίτο αντίτυπο κάθε format, θα πρέπει να κάνετε like και share τη σχετική ανάρτηση στο Facebook (αφού βεβαιωθείτε ότι είσαστε μέλος στη σελίδα μας) ή να μας προσθέσετε στους κύκλους σας στο Google Plus. Στην κλήρωση θα μπουν όσοι χρήστες κάνουν τις παραπάνω ενέργειες μέχρι την Κυριακή 2 Ιουνίου στις 23:59:59, ενώ ο τυχερός θα ανακοινωθεί τη Δευτέρα 3 του ίδιου μήνα.

Όροι συμμετοχής:
- Στο διαγωνισμό μπορούν να λάβουν μέρος μόνο οι χρήστες που είναι μέλη στο Enternity.
- Αποκλείονται από το διαγωνισμό οι εργαζόμενοι στο Enternity, τη Zegetron, καθώς και οι συγγενείς τους α’ βαθμού.
- Έγκυρες θεωρούνται οι συμμετοχές που δεν παραβαίνουν τους όρους χρήσης του Enternity και έχουν καταχωρηθεί μέχρι τις 23:59:59 της Κυριακής 2 Ιουνίου.
- To Enternity δε φέρει ευθύνη για την (ηλικιακή) καταλληλότητα ενός δώρου. Τα μέλη που δεν πληρούν τις προϋποθέσεις αναπαραγωγής του (πχ. ανήλικοι) αποδέχονται αυτόματα πως με τη νίκη τους θα πρέπει να ενημερώσουν και τους γονείς τους, έτσι ώστε να πάρουν την κατάλληλη άδεια.
- Το κόστος αποστολής του δώρου βαραίνει αποκλειστικά και μόνο τους νικητές.
Καλή επιτυχία!
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ωραιο δωρακι!
Αυτά είναι. Καλή επιτυχία σε όλους. XBOX360
Καλή μας επιτυχία :)
καλή επιτυχία σε όλους παιδιά
Do want...
πολύ ωραία ξεκινάει η εβδομάδα.για ps3 άμα τύχει παιδιά...
Καλή επιτυχία σε όλους.... XBOX 360....
good luck:! PS3
Xbox 360 καλη μου επιτυχια
Καλή Επιτυχία σε όλους μας!!! Για το αντίτυπο του Ps3 ενδιαφέρομαι.
Πολύ ωραίο δωράκι...για ps3 ενδιαφέρομαι εγώ
kathe vdomada kai ena wraio paixnidaki!!!ps3 kai xbox..exw kai ta dio!!!
360
Ps3!
poli kalo dwro!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ps3 please!!!!
νταξει το παιχνίδι τα σπάει !!! ένα αντίτυπο για ps3 παρακαλώ :p !!! καλή τύχη !!
Καλή εβδομάδα Enternity και ευχαριστούμε πολύ για έναν ακόμα υπέροχο διαγωνισμό.
Ευχαριστούμε επίσης και την εταιρεία Zegetron για τα 6 αντίτυπα!
Εύχομαι να μου χαμογελάσει η τύχη και να κερδίσω ένα από τα 2 αντίτυπα για PS3.
Συνέχισε να μας κολάζεις enternity.. :P οκ το παραδέχομαι δεν μου αξίζεις αγαπημένο μου site αλλά το θέλω για PS3! :)
Καλη τύχη:)
Άλλο ένα φοβερό δωρο!Συγχαρητήρια! XBOX 360
Ευχαριστούμε για το δώρο και την ευκαιρία συμμετοχής!!! Ο διαγωνισμός σας προβάλλεται στο Save and Win GREECE, δείτε τον εδώ: http://www.saveandwin.gr/kksi4
Όλε!!
Καλή επιτυχία σε όλους :)
Θα πέσει πολύ ξύλο με τον καινούργιο διαγωνισμό!
Κινητό δεν πήρα οπότε πάμε δυναμικά για Injustice
Αυτά είναι!
XBOX 360!!!ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥ!! :)
Καλη επιτυχια σε ολους !
Καλή επιτυχία σε όλους.Δεν συμμετέχω στο διαγωνισμό καθώς δεν παίζω παιχνίδια.Κανένα κινητάκι θα θέλαμε επειδή δεν έχουμε καν.:( Μπράβο για τις κινήσεις σας και τα δώρα σας.
Καλή μας επιτυχία :)
nice !Kali epityxia se olous!!PS3
Για Wii U δεν παίζει αντίτυπο; Κρίμα, κι έχω ένα παλικάρι στο Miiverse που με έχει πρήξει για να το πάρω.
Καλή επιτυχία σε όσους συμμετέχουν.
both
καλη επιτυχια, ps3!!
Καλη επιτυχια! Ο τιτλος αξιζει με τα 1000!
endiaferon game kai diagonismos ps3
μακάρι!! ps3!
Ώρα για βρωμόξυλο
όλα σας τα δώρα που έχετε είναι καταπληκτικά καλή επιτυχία σε όλους.(Δεν συμμετέχω στο διαγωνισμό επειδή δεν παίζω παιχνίδια) ήθελα να γράψω ότι είστε μια πολύ καλή σελίδα.
ΜΑΚΑΡΙ !!!!! PS3
PS3 btw ! Και ξανα καλη επιτυχια !
ena gia to 360 parakalw,,,,,
καλη επιτυχια!!ΧboX 360 :DDD
to thelw gia to 360..an kai den tha me peiraze kai gia to ps3 :-p