
Λέτε να σταματήσει ο πονοκέφαλος από τα προβλήματα;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η Blizzard κυκλοφόρησε το patch 1.0.8 για το Diablo 3
αντεεεε να δουμεεε.....
Πολύ καλό patch αλλά δεν φτάνει για να τραβήξει τους παίκτες πίσω!
Συνεχίζω να πιστεύω πως είναι καμμένο το παιχνίδι.
Το Torchlight 2 μετα τα patch εχει γινει ακομα καλυτερο απο δαυτο...
Diablo 3? Παίζουν ακόμη αυτή τη φόλα? Torchlight και τα μυαλά στα κάγγελα. Κρίμα που ο κόσμος το αποπαίρνει (οχι μόνο σαν παιχνίδι αλλά και σαν franchise στο σύνολό του) μόνο και μόνο επειδή δεν έχει το όνομα ''Diablo" Μην ξεχνάμε ποιά είναι η Runic...σχεδόν ολόκληρη η παλιά Blizzard North, το studio που έφτιαξε τα D1 & D2...