Υπενθυμίζουμε πως το Resident Evil 6 κυκλοφορεί για Xbox 360 και PlayStation 3 στις 2 Οκτωβρίου, ενώ για PC αναμένεται λίγο αργότερα.
Υπενθυμίζουμε πως το Resident Evil 6 κυκλοφορεί για Xbox 360 και PlayStation 3 στις 2 Οκτωβρίου, ενώ για PC αναμένεται λίγο αργότερα.
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Capcom
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
Capcom
ΔΙΑΝΟΜΗ
CD Media
PEGI
18+
- ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
-
-
-
pegi 18+
-
-
8
ENTERNITY SCORE




Φουλ κάψιμο σήμερα και ας έχουμε κάνει και προπαραγγελία!
Αχ, ρε άτιμη Capcom, δεν μας αφήνεις σε ησυχία! Πάλι πρέπει να βγάλω το δίκανο από την ντουλάπα!
τελευταίο μάθημα αύριο και μετά αρχίζει το κάψιμο....
Πολύ καλύτερο από το προηγούμενο demo..
Εγω που δεν εχω παιξει το 4 και το 5 μου φανηκε πολυ καλο!Ειδικα το Online κομματι.Λιγο ο χαρακτηρας με χαλασε,που ειναι αρκετα κοντα στην καμερα.Ψιλοπραγματα...
Θα το κατεβάσω να μου λυθούν τουλάχιστον κάποιες από τις πολλές απορίες :P
Εγω που εχω 360 δυστηχως δεν μπορεσα γιατι εληξε το gold membership μου και δεν θελω να το ανανεωσω ακομα :) Στις 25 αν δεν κανω λαθος θα ερθει και για τους υπολοιπους..αλλα μετα απο 5 μερες θα το παρουμε οποτε..
λενε οτι δεν ειναι καλο αλλα εμενα μου αρεσε...και μαλιστα το σεναριο με τον jake(ειμαι ανωμαλος??)εχει καποια λαθη σπαστικα ομως.ελπιζω στην κανονικη εκδοση να εχουν διορθωθει