Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Διαθέσιμο το demo του Resident Evil 6

To demo του Resident Evil 6 είναι από σήμερα διαθέσιμο στο Marketplace του Xbox LIVE και στο PlayStation Network. Η συγκεκριμένη δοκιμαστική έκδοση περιλαμβάνει περιεχόμενο και από τα τρία campaign του παιχνιδιού, διαφορετικό από εκείνο που είχαν δει όσοι είχαν προ-παραγγείλει το Dragon’s Dogma.



Υπενθυμίζουμε πως το Resident Evil 6 κυκλοφορεί για Xbox 360 και PlayStation 3 στις 2 Οκτωβρίου, ενώ για PC αναμένεται λίγο αργότερα.


H Konami ξεκινάει νομικές ενέργειες για αυτούς που διέρρευσαν τον πηγαίο κώδικα του Metal Gear Solid 2

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Capcom

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Capcom

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Resident Evil 6
    • 18+ pegi 18+
      • 7.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (66)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.residentevil.com/6/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • BoBKiD
    • Αχ, ρε άτιμη Capcom, δεν μας αφήνεις σε ησυχία! Πάλι πρέπει να βγάλω το δίκανο από την ντουλάπα!

    • evergrey
    • Εγω που δεν εχω παιξει το 4 και το 5 μου φανηκε πολυ καλο!Ειδικα το Online κομματι.Λιγο ο χαρακτηρας με χαλασε,που ειναι αρκετα κοντα στην καμερα.Ψιλοπραγματα...

    • dimakos22
    • Εγω που εχω 360 δυστηχως δεν μπορεσα γιατι εληξε το gold membership μου και δεν θελω να το ανανεωσω ακομα :) Στις 25 αν δεν κανω λαθος θα ερθει και για τους υπολοιπους..αλλα μετα απο 5 μερες θα το παρουμε οποτε..

    • ASIMODRAKOS
    • λενε οτι δεν ειναι καλο αλλα εμενα μου αρεσε...και μαλιστα το σεναριο με τον jake(ειμαι ανωμαλος??)εχει καποια λαθη σπαστικα ομως.ελπιζω στην κανονικη εκδοση να εχουν διορθωθει

*