
Πως σας φαίνεται η επιλογή του τίτλου;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η Microsoft συνεχίζει τις προσφορές δωρεάν παροχών του Xbox Live Gold πακέτου και στο πλαίσιο της ενέργειας Play With Gold προσφέρει στους Gold συνδρομητές τη δυνατότητα να κατεβάσουν δωρεάν το δημοφιλές παιχνίδι Halo 3.
Μαζι με το ΑC2 τα καλύτερα games που έχει δώσει μέχρι τώρα το live. Βέβαια η διαφορα με το psn σε αυτον τον τομέα είναι χαοτική !
Την έχουν χρυσώσει τόσα χρόνια παρόλα αυτά κάτι καινούριο δνε βάζει...
Και αυτό είναι το τρίτο παιχνίδι της συνδρομής που όταν πάω να το κατεβάσω μου λέει πως δεν είναι διαθέσιμο στη χώρα μου...
αν θελει κανεις να παιξει ας με κανει add δεν ειχα προβλημα στο κατεβασμα
@gionkon63 καποια λαθος ρυθμιση πρεπει να εχεις κανει, ψαξτο γιατι πρωτη φορα το ακουω να συμβαινει αυτο.
Προσωπικα μου καθεται κουτακι το παιχνιδι γιατι δεν το εχω παιξει. Αν και δεν παιζει να καταλαβω και πολλα απο την υποθεση, μονο το 1ο ειχα παιξει σε pc πριν πολλα χρονια
Ασχετο, το Fable 3 το εχουν δωσει?
και εγω μεχρι τωρα εχω καταφερει να κατεβασω μονο τους μισους απο τους δωρεαν τιτλους. μου λεει "unavailable in your country"
σιγα σιγα καταξοδεφτηκε..ασε ρε microsoft..
@giokon64 Kαι εγω δε μπορουσα να κατεβασω πολλα απο τα δωρεαν παιχνιδια. τελικα εφταιγε οτι ειχα ιρλανδικο account. κανε migration στο Ελληνικο xboxlive και θα κατεβαζεις τα παντα. κριμα γιατι εχασα και το assasins creed και το rainbow six vegas.... μονο το crackdown καταφερα να κατεβασω. Προς ολους οσους εχουν προβλημα με τα download των δωρεαν παιχνιδιων καντε migration στο ελληνικο λαιβ....
Εγώ δεν κατάφερα να κατεβάσω το fable 3, το rainbow six: vegas και τώρα το halo 3. Όλα τα υπόλοιπα τα κατέβασα κανονικά. Ευχαριστώ πάντως για τις συμβουλές σας, θα δοκιμάσω να το φτιάξω το πρόβλημα.
πας στο xbox.com κανεις login και μετα ειναι ευκολο απο εκει και περα. απλα εχει ενα μικρο ρισκο καποια παιχνιδια που εχεις κατεβασει να μη μπορεις να τα παιξεις. αλλα πλεον αυτο συμβαινει σε λιγους τιτλους. Εγω εχω καμια 25αρια aracde τιτλους και δουλευουν ολοι