
Αναμένουμε επίσημη τοποθέτηση από τη Sony για το θέμα.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Πριν από λίγες ώρες εμφανίστηκε το demo του πολύ-αναμενόμενου PES 2014 στο PlayStation Network.
Τι κακοί άνθρωποι εκεί στη sony. Δεν το αφήνανε να χαρούμε λιγουλάκι!!!??
Δεν ξέρω τι παίχτηκε ακριβώς αλλά άλλοι λέγανε ότι τους είχαν υποσχεθεί για σήμερα πως θα το βγάλουν και άλλοι ότι θα βγει τον Σεπτέμβρη.
Προλαβα και το κατεβασα πολυ καλο demo !
Μαλλον την πατατια την εκανε η Konami γιατι εβγαλε ανακοινωση.Υπομονη...
Ήδη απάντησε η KONAMI μέσω twitter και λέει οτι είναι λάθος το demo που εμφανίστηκε στο PSN κι οτι το σωστό θα κυκλοφορήσει στις 11 Σεπτεμβρίου για PS3 και στις 12 για ΧΒΟΧ360.