Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ενδιαφέρουσες εξελίξεις για το Crash Bandicoot

Ακούγεται από την ημέρα που η Sony αποκάλυψε πλήρως το PlayStation 4 στη Νέα Υόρκη και ίσως η φήμη περί επιστροφής της σειράς Crash Bandicoot να μην είναι τόσο μακριά από την αποκάλυψή της. Κάτι τέτοιο μαρτυρούν οι εξελίξεις που φέρνει στο φως η ιστοσελίδα AllGamesBeta, με πρώτη και καλύτερη το γεγονός ότι το επίσημο site της σειράς που άνηκε στην Activision είναι πλέον εκτός λειτουργίας, ενώ και οποιαδήποτε αναφορά στη λέξη κλειδί “Crash Bandicoot” έχει αφαιρεθεί από το κεντρικό site της Activision.



Ακόμη, δεν υπάρχει καμία αναφορά σε τίτλο της σειράς που έχει κυκλοφορήσει πρόσφατα και έχει κατέβει και το site του Crash: Mind Over Mutant. Αναμένουμε…

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Vicarious Visions

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Activision

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Crash Bandicoot N. Sane Trilogy
    • 3+ pegi 3+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (7)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.crashbandicoot.com/ FOLLOWERS 7 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 8

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • gavros10
    • ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ PS4 ΓΙΑ ΠΑΡΤΙ ΣΟΥ CRASH!
      Βλεπω το feed στο facebook και μολις διαβαζω crash, κολλαω για ενα λεπτο λες και προκειται για την ανακοινωση της χρονιας

    • spinemm
    • +1 Shepard

      Μακαρι να μην είναι αρπαχτη και μακαρι να μην είναι αποκλειστικοτητα του Ρ4 γιατι μεχρι στιγμης προσανατολίζομαι σαν "πρωτη" αγορα οσον αφορα τις Next gen το ΟΝΕ.

      Το πρωτο PS το ειχα αγορασει (και) εξαιτιας του crash...βεβαια τωρα πια την τριλογια στο πρωτο PS την απολαμβανω στο vita...όμως μια Next gen εμπειρια του αγαπημενου μου ηρωα θα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ το κατι άλλο!!!!

    • korko
    • να κάνουν ένα τρομερό crash να καούμε όπως παλιά!!!πραγματικά αυτό το παιχνίδι μου έχει λείψει και είναι άδικο να μην έχουν βγάλει κάτι τόσο καιρό...

    • Havok-Alex
    • Μια είναι η λύση, να το δώσει στην Sony απ την στιγμή που δεν μπορεί να το διαχειριστεί η ίδια η Activision. Μετά την Naughty Dog, το απόλυτο κενό κάτι που δεν είναι καθόλου τυχαίο. Το ότι έπαιξε Teaser ηχητικό στην παρουσίαση του PS4 πάλι δεν θεωρείται τυχαίο. Κάτι ακούγεται και για μια τρίτη ομάδα εσωτερικά στην Naughty Dog αλλά μάλλον αυτή ασχολείται με το Jak. Ίδωμεν..

    • xGodKilleRx
    • Havok-Alex δεν βγήκε η ND και είπε αυτό;

      “We can’t ever say it’s *never* going to happen, because who knows what the future has in store for us,”

      “But right now, a next Jak isn’t on the cards.”

      Αν πότε βγούνε μακάρι να είναι καλά όσα τα προηγούμενα και όχι αρπαχτές (όπως έγραψε ο Shepard).

    • bobo1704
    • Μεγάλη τρέλα ο Crash! Του PSX όμως, γιατί μετά που τον πήρε η Activion χάλσασε... Μακάρι να βγει και στο στυλάκι το παλιό...!

    • Amiga500
    • @Havok-Alex
      @xGodKilleRx

      http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/02/06/naughty-dog-almost-made-a-new-jak-and-daxter.aspx

*