
Ακόμη, δεν υπάρχει καμία αναφορά σε τίτλο της σειράς που έχει κυκλοφορήσει πρόσφατα και έχει κατέβει και το site του Crash: Mind Over Mutant. Αναμένουμε…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Ακούγεται από την ημέρα που η Sony αποκάλυψε πλήρως το PlayStation 4 στη Νέα Υόρκη και ίσως η φήμη περί επιστροφής της σειράς Crash Bandicoot να μην είναι τόσο μακριά από την αποκάλυψή της.
μακαρι αγαπημενος
ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΤΟ PS4 ΓΙΑ ΠΑΡΤΙ ΣΟΥ CRASH!
Βλεπω το feed στο facebook και μολις διαβαζω crash, κολλαω για ενα λεπτο λες και προκειται για την ανακοινωση της χρονιας
Για πάρτι του αγοράζω κονσόλα.
Μην ειναι αρπαχτη, μην ειναι αρπαχτη...
Ας τον δω ξανά στο Playstation Και τι στον κόσμο!
+1 Shepard
Μακαρι να μην είναι αρπαχτη και μακαρι να μην είναι αποκλειστικοτητα του Ρ4 γιατι μεχρι στιγμης προσανατολίζομαι σαν "πρωτη" αγορα οσον αφορα τις Next gen το ΟΝΕ.
Το πρωτο PS το ειχα αγορασει (και) εξαιτιας του crash...βεβαια τωρα πια την τριλογια στο πρωτο PS την απολαμβανω στο vita...όμως μια Next gen εμπειρια του αγαπημενου μου ηρωα θα είναι ΣΙΓΟΥΡΑ το κατι άλλο!!!!
Έλα μωρή τρέλα!!!! Ατελείωτες ώρες λιωσίματος στο PSX! Καλά αν βγει ως PS4 exclusive πάει.. Κίνηση ματ!
Απ'τα πρώτα μου παιχνίδια στο PS2 μαζί με το God of War.
Ωραίες στιγμές...
να κάνουν ένα τρομερό crash να καούμε όπως παλιά!!!πραγματικά αυτό το παιχνίδι μου έχει λείψει και είναι άδικο να μην έχουν βγάλει κάτι τόσο καιρό...
Πω πω θυμάμαι έπαιζα Crash στο Playstation One ..... Πόσα χρόνια πίσω πήγα τώρα ......
Έλα εντάξει. Είδε η Sony τα comments που έκανα κατά καιρούς εδώ και στο facebook και με άκουσαν.
Μια είναι η λύση, να το δώσει στην Sony απ την στιγμή που δεν μπορεί να το διαχειριστεί η ίδια η Activision. Μετά την Naughty Dog, το απόλυτο κενό κάτι που δεν είναι καθόλου τυχαίο. Το ότι έπαιξε Teaser ηχητικό στην παρουσίαση του PS4 πάλι δεν θεωρείται τυχαίο. Κάτι ακούγεται και για μια τρίτη ομάδα εσωτερικά στην Naughty Dog αλλά μάλλον αυτή ασχολείται με το Jak. Ίδωμεν..
Havok-Alex δεν βγήκε η ND και είπε αυτό;
“We can’t ever say it’s *never* going to happen, because who knows what the future has in store for us,”
“But right now, a next Jak isn’t on the cards.”
Αν πότε βγούνε μακάρι να είναι καλά όσα τα προηγούμενα και όχι αρπαχτές (όπως έγραψε ο Shepard).
Μεγάλη τρέλα ο Crash! Του PSX όμως, γιατί μετά που τον πήρε η Activion χάλσασε... Μακάρι να βγει και στο στυλάκι το παλιό...!
@Havok-Alex
@xGodKilleRx
http://www.gameinformer.com/b/features/archive/2012/02/06/naughty-dog-almost-made-a-new-jak-and-daxter.aspx