
Περισσότερα για το θέμα, στην Ε3.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Οι servers του Battlefield 3 παρουσίασαν διακοπές στη λειτουργία τους, γεγονός που οφείλεται σε εξωτερικές επιθέσεις που δέχτηκαν.
σε ολα?κονσολες pc?
Ελπίζω να μην κλάπηκαν προσωπικά στοιχεία και κωδικοί των χρηστών... πάλι!
Εγώ πάντως που προσπαθώ να παίξω στο pc με πετάει συνέχεια έξω.
Δεν πετάει συνέχεια αλλά τις περισσότερες φορές σου σπάει τα νεύρα μέχρι να μπεις.Επίσης εμένα έχουν χαθεί κάποια από τα όπλα που είχα ανοίξει...Δεν ξέρω αν είναι λόγω της επίθεσης η κάτι άλλο.