
Η μόνη συλλογή που μένει να επιβεβαιωθεί είναι αυτή του τίτλου Jak & Daxter.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Μετά από αρκετούς μήνες φιλολογίας, η πρώτη HD συλλογή του Devil May Cry είναι γεγονός.
Δεν τα έχω παίξει οποτε είναι πολύ καλο νέο για μένα.
Το 3 είναι παλούκι. Το θυμάμαι όταν ήμουν μικρός :P
και αλλα λεφτα ρε γμτ...!!εχω παιξει μονο το 3 και ηταν εξαιρετικο...σιγουρη αγορα...
Aγορά ~.~
δεν έχω παίξει κανένα...καιρός να το κάνω με αυτή την συλλογή :)
Δεν έχω παίξει κανένα εκτός από το 4 και λίγο το 3 τα οποία μ’άρεσαν αρκετά.Οπότε πάει για σίγουρh αγορά.
Καλώς να μας έρθει....