
Ωστόσο, η Fule Industries ελπίζει ότι η ανασκαφή θα αποδείξει αν η παλιά χωματερή, που βρίσκεται κοντά στην περιοχή, πράγματι περιέχει τόνους παλαιών εμπορευμάτων της Atari. Οι εργασίες θα διαρκέσουν για έξι μήνες ενώ δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το πότε θα ξεκινήσουν.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Α, το θυμάμαι το γεγονός. Είχαν θάψει και εγώ δε ξέρω πόσα αντίτυπα στην έρημο, επειδή το παιχνίδι ήταν μάπα:)
Και λοιπόν τι θα γίνει; Θα φτιάξουν μουσείο και θα τα εκθέτουν;
Κάποιοι φαίνεται έχουν λεφτά και δεν ξέρουν πως να τα ξοδέψουν.
H πιο περιεργη ειδηση που διαβασα σημερα...και να βρουνε τι θα τα κανουν?Θα πουλανε τα σκουπιδια σε συλλέκτες?:P
Αν το πως ενδιαφέρον θα πω ψέματα. Λεφτά και όρεξη πάντως υπάρχουν. :P
αυτο ακριβως θα κανουν maxus
Ξερετε τι τρελοι υπαρχουν στην αλλη πλευρα του Ατλαντικου !!!
Πολλες κασετουλες ειναιπιθανον να παιζουν! Δε θυμαστε τι σκυλια ηταν ολα παλια? Δειτε κανα βιντεο με τεστ αντοχης στο youtube!!! Θα τις πουλησουν σαν συλλεκτικα κομματια λογικα.
Δεν ηξερα καν οτι τα ειχανε θαψει διαβασα λιγο wiki ειδα και στο youtube και εκλασα στο γελιο με το γκειμ ελεος αλλα τι να πει κανεις μπορει οντος να τα πουλησουν και και να βγαλουν τιποτα
Θα φτιάξουν ένα πύργο από κασέτες Atari για να δουν αν θα ξεπεράσει αυτόν με τα iphone της Apple :P
Στα σοβαρά όμως, θα είναι μια καλή ευκαιρία να δουν οι νέοι παίχτες πώς και με τι παίζαμε εμείς οι γεροντότεροι (δεν λέω "παλαιοί" γιατί σε λίγο πατάμε τα 36 γκουχ γκουχ!)