Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Εταιρία κάνει ανασκαφή στο χώρο ταφής του Ε.Τ. video game

Σύμφωνα με δημοσίευμα του alamogordonews.com η καναδική εταιρία Fuel Industries θα μεταβεί στην πόλη Alamogordo στο Νέο Μεξικό, όπου σχεδιάζει να ανασκάψει τον χώρο υγειονομικής ταφής της Atari. Εκεί υπάρχουν θαμμένα πολλά αντίγραφα από κασέτες του Ε.Τ. και άλλα πολλά σπασμένα εμπορεύματα από το 1983(!). Μάλιστα πρόκειται να υπάρξει και σχετικό ντοκιμαντέρ.



Ωστόσο, η Fule Industries ελπίζει ότι η ανασκαφή θα αποδείξει αν η παλιά χωματερή, που βρίσκεται κοντά στην περιοχή, πράγματι περιέχει τόνους παλαιών εμπορευμάτων της Atari. Οι  εργασίες θα διαρκέσουν για έξι μήνες ενώ δεν υπάρχουν περισσότερες πληροφορίες για το πότε θα ξεκινήσουν.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • G3n3raL86
    • Α, το θυμάμαι το γεγονός. Είχαν θάψει και εγώ δε ξέρω πόσα αντίτυπα στην έρημο, επειδή το παιχνίδι ήταν μάπα:)

    • Nicholas
    • Και λοιπόν τι θα γίνει; Θα φτιάξουν μουσείο και θα τα εκθέτουν;
      Κάποιοι φαίνεται έχουν λεφτά και δεν ξέρουν πως να τα ξοδέψουν.

    • Maxus
    • H πιο περιεργη ειδηση που διαβασα σημερα...και να βρουνε τι θα τα κανουν?Θα πουλανε τα σκουπιδια σε συλλέκτες?:P

    • alex4444
    • Πολλες κασετουλες ειναιπιθανον να παιζουν! Δε θυμαστε τι σκυλια ηταν ολα παλια? Δειτε κανα βιντεο με τεστ αντοχης στο youtube!!! Θα τις πουλησουν σαν συλλεκτικα κομματια λογικα.

    • basiliseven
    • Δεν ηξερα καν οτι τα ειχανε θαψει διαβασα λιγο wiki ειδα και στο youtube και εκλασα στο γελιο με το γκειμ ελεος αλλα τι να πει κανεις μπορει οντος να τα πουλησουν και και να βγαλουν τιποτα

    • BoBKiD
    • Θα φτιάξουν ένα πύργο από κασέτες Atari για να δουν αν θα ξεπεράσει αυτόν με τα iphone της Apple :P

      Στα σοβαρά όμως, θα είναι μια καλή ευκαιρία να δουν οι νέοι παίχτες πώς και με τι παίζαμε εμείς οι γεροντότεροι (δεν λέω "παλαιοί" γιατί σε λίγο πατάμε τα 36 γκουχ γκουχ!)

*