
Μία απαραίτητη βοήθεια για όσους δυσκολεύονται στον εξαιρετικό τίτλο που παρουσιάσαμε χθες.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Η επίσημη εφαρμογή του Batman: Arkham City έκανε ήδη την εμφάνισή της στο App Store για όλες τις συσκευές που φέρουν λειτουργικό iOS.
0.79 έπρεπε να το έχουν... μόνο και μόνο για να βγάλουν κάτι. Τώρα είναι πολύ ακριβό για αυτά που κάνει.
Agree... Εκμετάλλευση της μόδας Batman βλέπω...
Όπως είπαν παραπάνω, 0,79 και πολύ είναι. Λες και είναι απαραίτητη εφαρμογή και μας την πλασάρουν 2 ευρώπουλα...
Αντί να την δώσουν δωρεάν να κάνουν και κάποιο marketing.. ΟΧΙ ΚΥΡΙΟΙ!