
Παρόλα αυτά, ο John Reseburg της ΕΑ μίλησε στο Polygon και τόνισε πως «το Online Pass είναι πλέον εκτός σχεδίου».
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Τα χθεσινοβραδινά σκηνικά της Microsoft και των αλλαγών στην πολιτική της για το Xbox One ίσως να έφεραν και σε δύσκολη θέση την ΕΑ, η οποία πρόσφατα είχε ανακοινώσει την απόσυρση του online pass.
Τους κόψαμε το αυγολέμονο, παίδες!
Και μην έχει κανένας αμφιβολία, το πλάνο ήταν έτσι ακριβώς όπως το έγραψε ο Παύλος!
Ωστόσο να υπενθυμίσω ότι η περίοδος προσαρμογής σχετικά με τη δικαστική απόφαση του Ανωτάτου Ευρωπαϊκού Δικαστηρίου για τα μεταχειρισμένα(ότι απαγορεύεται να παρεμποδίζονται/μπλοκάρονται και κατά οιονδήποτε τρόπο να δυσκολεύεται με επιχειρηματικές επεμβάσεις η διακίνησή τους), είτε μιλάμε για retail είτε για digital, έληξε το Μάϊο.
Μπορεί να είναι αυτός ο λόγος της απόσυρσης του Online Pass και ένας ακόμα λόγος για την απόσυρση των πολιτικών της Microsoft, καθώς τυπάκια σαν τον Nelson, δήλωσαν πως δεν είχαν ιδέα για αυτήν την απόφαση πριν.
Αη καλά. Αρχίζει και τους τρελαίνει η MS....
Ο ¨ταμτακος¨ Μπλεζινσκι που χαθηκε; καταπιε τη γλωσσα του;
Ε το online pass μπορει να σταματησε αλλα ολο και κατι θα σκεφτει αυτη η εταιρια για να κλειδωσει. Απο την ΕΑ τα περιμενω ολα με αυτα που εχω δει και εχω ακουσει.
Ευτυχως δεν θα ξαναερθει αυτο το χαρατσι στα μεταχειρησμενα (για τα games των αλλων εταιριων βεβαια δεν ξερουμε ακομα τι θα γινει)!
ΕΑ ποσο καιει.... :P