Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η ΕΑ σταματάει το online pass

Φαίνεται πως η ΕΑ αρχίζει να σκέφτεται την κάπως κακή φήμη που έχει αποκτήσει στην κοινότητα των gamers, αφού σύμφωνα με πρόσφατες δηλώσεις του υπεύθυνου επικοινωνίας της εταιρίας John Reseburg, το online pass δεν θα ξαναεμφανιστεί σε μελλοντικούς της τίτλους. Όπως είπε: «Δεν θα συνεχίσουμε πλέον το μοντέλο του online pass σε κανέναν από τους μελλοντικούς μας τίτλους. Θα συνεχίσουμε ωστόσο να προσφέρουμε υλικό μετά την κυκλοφορία κάποιου τίτλου, αλλά το συγκεκριμένο χαρακτηριστικό είχε κατακριθεί αρκετά από της κοινότητα του gaming και έτσι αποφασίσαμε να το σταματήσουμε».



Ποια είναι η δική σας γνώμη για αυτήν την κίνηση της EA;

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
15 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • torico
    • αρα παμε για κατι χειροτερο,πολυ πιθανον θα περνεις τωρα το παιχνιδι κ θα κλειδωνει στην εκαστοτε κονσολα,μην χαιρεστε δεν εχει καλο σκοπο καμια ΕΑ

    • NickPreveza
    • H EA για μένα είναι μία κορυφαία εταιρία και δεν είχα χάσει την πίστη μου σε αυτή ! Πολύ καλό νέο αυτό για το online pass , τώρα πρέπει απλά να βελτιώσουν την συμπεριφορά τους προς τους devs ...που από ότι φαίνεται αρχίζουν να το διορθώνουν και αυτό !

    • Sackboy
    • Καλά αδυνατώ να πιστέψω ότι θα το αφήσουν έτσι. Τα DLCs και τα πολλά επερχόμενα microtransactions θα καλύψουν την τρύπα. Αν όχι μπράβο ΕΑ.

    • BigDaddy
    • Η φουρτουνα περασε η τρικυμια και ο κατακλυσμος ερχεται.
      @xGodKilleRx θα μας συνηθισει σε αλλες
      @BoBKiD βεβαια για να υποδεχοτυμε τα χειροτερα.
      κατα τα αλλα καλη η κινηση της ποτε? οταν εχει κλεισει η γενεια και τα εχει παρει ηδη τωρα ειναι καλη.Να της δωσουμε και αφεση αμαρτιων Το μονο καλο που εχει αυτη η εταιρια ειναι οτι ριχνει γρηγορα τις τιμες της στα παιχνιδια της.

    • paoan013
    • Είναι συνδιασμός αυτών που αναφέρουν οι torico και Sackboy.

      Έρχεται η επόμενη γενιά, οπότε θα δίνουν οι νέες κονσόλες κάποια δυνατότητα στην EA για να εμποδίσει την χρήση used games.

      Και φυσικά, όποιος δεν έμπαινε online σε κάποιο παιχνίδι, αυτομάτως δεν ήταν εν δυνάμει αγοραστής κάποιου DLC, σε στυλ επιπλέον καπέλα, κάλτσες και σώβρακο για τους χαρακτήρες του εκάστοτε game. Σιγά μην έπιασε την EA ξαφνικά, κρίση συνείδησης

    • doa5
    • Επιτέλους!! η εταιρεία που αν θυμάμαι καλά πρώτη ΕΠΕΒΑΛΕ το online pass το "παίρνει πίσω"!! ας ελπίσουμε ότι θα ακολουθήσουν και οι υπόλοιπες.

      BigDaddy +1 για το θέμα με τις τιμές των παιχνιδιών της.

      torico +1 σίγουρα κάτι άλλο θα έχουν στο μυαλό τους!! το θέμα είναι τι καινούριο θα μας "ξεφουρνίσουν" πάλι!!

*