
Ενώ πολλά από τα προγράμματα που προορίζονται για χρήση με το παιχνίδι στην πραγματικότητα εκμεταλλεύονται τους μηχανισμούς και παρέχει στους ενδιαφερόμενους ένα "αθέμιτο" πλεονέκτημα. Μάλιστα η Blizzard έδωσε περισσότερες πληροφορίες για το ποια λογισμικά δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούνται, για να αποφθεχθεί ένας νέος κύκλος αποκλεισμών. Περισσότερες λεπτομέρειες για το θέμα μπορείτε να βρείτε εδώ.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Στο τέλος θα μείνει μόνο ένας....εγώ :)
Highlander, there can only be one :)