Σύμφωνα με όσα έγραψε στο λογαριασμό του στο Twitter o παραγωγός της σειράς Street Fighter Yoshinori Ono, η Capcom δουλεύει πάνω σε νέο fighting game. «Η Capcom θέλει Game Designer και programmer για ένα νέο Fighting Game. Θα εργάζεται είτε στο στούντιο του Τόκιο είτε στην Οσάκα», αναφέρει η σχετική ανάρτηση.

Προς στιγμή η Capcom δεν έχει επιβεβαιώσει τίποτα, ούτε το αν θα πρόκειται για ένα νέο IP η sequel για κάποιο από τα πολλά fighter franchises της εταιρείας, ωστόσο ο Ono άφησε να εννοηθεί ότι πρόκειται για next gen τίτλο.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
street fighter 5 pleaseeee......
Capcom, Ono, fighting game... τι κανει νιαου νιαου στα κεραμιδια αλλιως. Street Fighter V.