
Και πόσο πιστεύετε ότι μετράει στη συνεργασία η επίσημη συνεργασία με τη FIFA;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η EA Sports και η FIFA έφτασαν σε συμφωνία για την επέκταση της συνεργασίας τους μέχρι το 2022.
Σιγά μην άφηνε την κότα με τα χρυσά αυγά..παιχνιδάρα αλλά ας το κάνουν και λίγο πιο friendly γιατί από την πολλή εξομοιώση σε λίγο θα πρέπει να είσαι προπονητής για να το παίξεις.
Ειναι πολλά τα λεφτά Αρη...
Ακομα θυμαμαι τα παλια pro που δεν εγραφαν σωστα τους παικτες.σιγα μην χαλαγαν την συνεργασια που τους αποφερει τοσα εκατομμυρια καθε χρονο...
Θα πηξουμε στα Fifa καθε χρονο!
Το θεμα ειναι οτι εχουν παρακανει πλεον δεν βλεπουμε Fifa αλλα dlc του παιχνιδιου αφου καθε χρονο οι αδιαφορα ειναι μονο στα ροστερ και κατι μικροαλλαγες
Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Αυτό δεν σημαίνει κάτι για το Pro, παρά μόνο ότι δεν θα μπορεί να έχει το όνομα και το λογότυπο της FIFA πουθενά, ούτε θα μπορεί να φτιάχνει επίσημο παιχνίδι για το μουντιάλ.
Τα πρωταθλήματα τα διαπραγματεύεται η κάθε εταιρεία, με την εκάστοτε λίγκα.
Τις επίσημες άδειες για τις ομάδες, με τη διοίκηση της κάθε ομάδας.
Τα σωστά ονόματα των παιχτών, με την ομοσπονδία των επαγγελματιών ποδοσφαιριστών (την FIFPRO).
Και αν κρίνω από το ότι στα παιχνίδια μπάσκετ, ΟΛΟΙ συνεργάζονται με το NBA κι έχουν το λογότυπο και το όνομά του στον τίτλο (πχ, NBA 2K, NBA Live, κτλ.), δεν αποκλείω και αυτή η συνεργασία να μην είναι αποκλειστική. Το ίδιο ισχύει και με το NHL.
Κατά τ'άλλα, η EA συνεχώς θα ανανεώνει την συνεργσία με την FIFA. Αν διακοπεί, θα πρέπει να αλλάξει και όνομα στο παιχνίδι της, κάτι που δε νομίζω να το θέλει, λόγω της φήμης και της παράδοσης που έχει χτίσει.
Καταχώρησε επίσης και τα Domains για τα Battlefield 15/16/17/18/19/20..
Τα σημαντηκοτερα νεα ομως ειναι οτι το fifa14 σε next gen κονσολες θα ειναι με ολοκαινουργια μηχανη την οποια θα παρουσιασουν σε λιγες μερες(μαλλον θα περιμενουν και την αποκαλυψη του xboxnext).οποτε θα εχουμε 2 fifa14...ενα που θα εχει μικροβελτιωσεις οπως καθε χρονο σε ps3,xbox360 και ενα σε next gen κονσολες
Y.Γ απορω πως εδω στο enternity.gr δεν εχουνε βγαλει ακομα την ειδηση
γτ υπηρχε περιπτωση να την αφηνε? ;π
ας κανουν οτι θελουν με το αθλημα των καγκουριων... το μπασκετακι να αφησουν ησυχο και το nba2k και να μη ξαναβγει ο εμετος που ακουγε στο ονομα NBA Live... και κυριως μη κανουν κανα εγκλημα και παρουν αποκλειστικα δικαιωματα για το nba οπως εκαναν με το nfl και σταματησε να βγαινει η παιχνιδαρα που εβγαζε καθε χρονο η 2k