Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η EA Sports επεκτείνει τη συνεργασία με τη FIFA

Η EA Sports και η FIFA έφτασαν σε συμφωνία για την επέκταση της συνεργασίας τους μέχρι το 2022. Η EA θα εξακολουθήσει να έχει την αποκλειστικότητα στη χρήση του λογότυπου, αλλά και στις διοργανώσεις της FIFA, όπως είναι το Παγκόσμιο Κύπελλο. Η συνεργασία των δύο χρονολογείται από το 1993 και πλέον έχει αποδόσει τίτλους εξαιρετικά υψηλής ποιότητας. Εσείς πιστεύετε ότι η σειρά θα συνεχίσει την ανοδική πορεία των τελευταίων χρόνων;



Και πόσο πιστεύετε ότι μετράει στη συνεργασία η επίσημη συνεργασία με τη FIFA;


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • mysterious
    • Σιγά μην άφηνε την κότα με τα χρυσά αυγά..παιχνιδάρα αλλά ας το κάνουν και λίγο πιο friendly γιατί από την πολλή εξομοιώση σε λίγο θα πρέπει να είσαι προπονητής για να το παίξεις.

    • korko
    • Ακομα θυμαμαι τα παλια pro που δεν εγραφαν σωστα τους παικτες.σιγα μην χαλαγαν την συνεργασια που τους αποφερει τοσα εκατομμυρια καθε χρονο...

    • tsoumak
    • Το θεμα ειναι οτι εχουν παρακανει πλεον δεν βλεπουμε Fifa αλλα dlc του παιχνιδιου αφου καθε χρονο οι αδιαφορα ειναι μονο στα ροστερ και κατι μικροαλλαγες

    • paoan013
    • Να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Αυτό δεν σημαίνει κάτι για το Pro, παρά μόνο ότι δεν θα μπορεί να έχει το όνομα και το λογότυπο της FIFA πουθενά, ούτε θα μπορεί να φτιάχνει επίσημο παιχνίδι για το μουντιάλ.

      Τα πρωταθλήματα τα διαπραγματεύεται η κάθε εταιρεία, με την εκάστοτε λίγκα.
      Τις επίσημες άδειες για τις ομάδες, με τη διοίκηση της κάθε ομάδας.
      Τα σωστά ονόματα των παιχτών, με την ομοσπονδία των επαγγελματιών ποδοσφαιριστών (την FIFPRO).

      Και αν κρίνω από το ότι στα παιχνίδια μπάσκετ, ΟΛΟΙ συνεργάζονται με το NBA κι έχουν το λογότυπο και το όνομά του στον τίτλο (πχ, NBA 2K, NBA Live, κτλ.), δεν αποκλείω και αυτή η συνεργασία να μην είναι αποκλειστική. Το ίδιο ισχύει και με το NHL.

      Κατά τ'άλλα, η EA συνεχώς θα ανανεώνει την συνεργσία με την FIFA. Αν διακοπεί, θα πρέπει να αλλάξει και όνομα στο παιχνίδι της, κάτι που δε νομίζω να το θέλει, λόγω της φήμης και της παράδοσης που έχει χτίσει.

    • Spyros13
    • Τα σημαντηκοτερα νεα ομως ειναι οτι το fifa14 σε next gen κονσολες θα ειναι με ολοκαινουργια μηχανη την οποια θα παρουσιασουν σε λιγες μερες(μαλλον θα περιμενουν και την αποκαλυψη του xboxnext).οποτε θα εχουμε 2 fifa14...ενα που θα εχει μικροβελτιωσεις οπως καθε χρονο σε ps3,xbox360 και ενα σε next gen κονσολες
      Y.Γ απορω πως εδω στο enternity.gr δεν εχουνε βγαλει ακομα την ειδηση

    • vonzuchter
    • ας κανουν οτι θελουν με το αθλημα των καγκουριων... το μπασκετακι να αφησουν ησυχο και το nba2k και να μη ξαναβγει ο εμετος που ακουγε στο ονομα NBA Live... και κυριως μη κανουν κανα εγκλημα και παρουν αποκλειστικα δικαιωματα για το nba οπως εκαναν με το nfl και σταματησε να βγαινει η παιχνιδαρα που εβγαζε καθε χρονο η 2k

*