Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η EA Sports κλείνει online servers

Με ανακοίνωση που εξέδωσε σήμερα η EA Sports γνωστοποιεί πως στις 11 Ιανουαρίου του 2013 θα κλείσει αρκετούς online servers από τα παιχνίδια της. Έτσι, λοιπόν, θα αφαιρεθεί η online δυνατότητα από τα FIFA 11, Madden NFL 11, NBA Jam, NBA Live 10 και NHL 11, γεγονός που αφήνει τον αμερικανικό κολοσσό χωρίς online μπασκετικό τίτλο.



Βέβαια, έτσι αποδεικνύεται για άλλη μια φορά πως το “τριπάκι” με τα Online Pass στους τίτλους της δεν είναι και τόσο… έντιμο, καθώς με την αγορά του υποσχόταν εξασφάλιση στις online υπηρεσίες των παιχνιδιών για πολύ καιρό.



Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
10 ΣΧΟΛΙΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Πάγος13
    • Μηδέν σεβασμό στους (πελάτες) σου, στους ανθρώπους που σε στηρίζουν.
      ΕΑ...με διαφορά ο χειρότερος εκδότης.

    • torico
    • ακομα θυμαμαι τα κοροιδα που ελεγαν ''δεν εχω προβλημα με τα online pass'' εγω παιρνω μονο αυθεντικα παιχνιδια ''κ ενα σωρο αλλες βλακειες κ οταν λεγαμε οτι τα online pass ειναι καθαρα αισχοκερδεια μας λεγανε οτι οι σερβερ κοστιζουν πολυ... δεν πειραζει ας τα λουστουνε τωρα.
      οι καταναλωτες φτασαμε την βιομηχανια εδω που ειναι ,καταπινοντας αμασητα ολες αυτες τις αθλιοτητες απο την εα κ την καθε εα,τα χειροτερα πιστευω ερχονται την επομενη γενια,καλα να παθουμε

    • Πάγος13
    • 100+torico... και να φανταστείτε ότι οι τίτλοι στους οποίους κλείνουν οι servers είναι ΑΑΑ σε Ευρώπη και Αμερική και έχουν αποφέρει μεγάλα κέρδη.
      Όποιος θέλει online sport game της ΕΑ να ξέρει ότι κάθε δεύτερο χρόνο είναι αναγκασμένος να αγοράζει την νεότερη έκδοση

    • kmanikas13
    • ενταξει ρε παιδια πως κανετε ετσι ποιος απο εσας επαιζε δλδ Nhl και Nba live 2010 online μην τρελαθουμε κιολας !!

    • Jim P
    • Ρε σεις, το Online Pass υπάρχει μονο για τους μεταχειρισμένους τίτλους, αμέσως χολή να ρίξετε...
      Και όπως είπε και ο μανίκας απο πάνω, ποιος θα παίζει Online το 2013 αθλητικό τίτλο του 10 και του 11, ήμαρτον ρε μπιιιιιπ μου.

    • Spahar
    • Ε ναι ρε παιδιά, ποιος παίζει ακόμα FIFA 11, όταν έχουν βγει τα 12-13;;; Μόνο για το NBA Jam είναι φάουλ.

    • Πάγος13
    • Μαντέψτε εσείς ποιοι παίζουν αμερικάνικο hockey και football ?

      Οπότε με αυτήν την λογική του χρόνου (για να μην μπαίνει και σε έξοδα η ΕΑ) πρέπει να κλείσουν οι servers του FIFA 12, ΜοΗ του10, ΒF3 του11 και όλα τα αμερικάνικα hockey και football του 11.

      Τελευταία φορά που είχα τσεκάρει το να αγοράζεις κάτι μεταχειρισμένο είναι εντελώς νόμιμο και έχει τα ίδια δικαιώματα με τον πρώτο χρηστή όσο διαρκή η εγγύηση.

      Εγω δεν βλέπω πουθενά χολή, εκτός αν η αλήθεια είναι χολή τότε πάω πάσο...

      *Καλή χρονιά σε όλους μας :)

    • Chased
    • Ποιοι παίζουν ονλάιν τα FIFA11 ακόμα? Όσοι δεν αντέχουν τη σαπίλα του Tactical Defending στα 12 και 13.

      Επίσης, όσοι δεν αντέχουν το απαράδεκτο collision detection system της Impact Engine που οδηγεί σε τραγικά λάθη στη διαιτησία...Αρκούνε όλοι αυτοί?

*