
Μάλιστα σύμφωνα με τον διευθυντή marketing της MS Craig Flannagan, το cloud service για το Xbox One θα είναι 10 φορές πιο ισχυρό από εκείνο του Xbox 360, χάρη στην επεξεργαστική ισχύ που θα διαθέτει. Επίσης πρόσθεσε, ότι θα είναι το καλύτερο μέρος για να μπορούν οι παίκτες να απολαμβάνουν τα games της επόμενης γενιάς. Τέλος το GI.biz αναφέρει ότι η επένδυση θα ξεπεράσει συνολικά το $1 δισεκατομμύριο.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Σαφώς και πρέπει να γίνει μια σοβαρή επένδυση καθώς οι απαιτήσεις αυξάνονται συνεχώς.Πάντως ενδιαφέρον θα έχει να δούμε το πόσο μπορεί το cloud να βοηθήσεις της κονσόλες έστω στο φόρτωμα τον περιοχών.
Ισως ειναι ενας τομεας που θα υπερισχυσει εναντι του PS4..και ολοι θελουμε το καλυτερο δυνατο multi..
1.4δις ευρό δεν είχε σκάσει η Sony για την Gaikai ?? ..ασχετο
Τεραστια επενδυση,μενει να δουμε και τα αποτελεσματα της.
@koel700 η sony εδωσε 380 για το Gaikai αρχικα,αν εκανε κ αλλες επενδυσεις μετα δεν το ξερω.
Γεια σου βρε χουβαρντου MS με τα λεφτα σου και τις τσιγκουνιες σου στα headset
κατα Συγκινηθηκα.!!!