
Υπενθυμίζεται ότι η αρχική εγκατάσταση του παιχνιδιού θα απαιτεί 8GB χώρο στον δίσκο και γι' αυτό το λόγο, η έκδοση για το σύστημα της Microsoft θα κυκλοφορήσει σε δύο δίσκους. O πρώτος θα χρησιμοποιηθεί μία φορά για την υποχρεωτική εγκατάσταση, ενώ ο δεύτερος για την αναπαραγωγή του τίτλου. Μετά την εγκατάσταση, οι παίκτες θα μπορούν να διασκεδάσουν χωρίς να χρειάζεται να αλλάζουν DVDs στο drive. Οι κάτοχοι των Xbox 360 4GB θα πρέπει να προμηθευτούν έναν εξωτερικό σκληρό ή ένα USB flash drive με τουλάχιστον 8GB ελεύθερου χώρου, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η εγκατάσταση.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Μας έχουν πρήξει έλεος δηλαδή όλοι ξέρουμε ότι τα παιχνίδια βρίσκονται ήδη στις αποθήκες δηλαδή τι φοβούνται δεν μπορώ να καταλάβω! Με νευρίασαν τώρα!
Και ο λόγος που νευρίασες;
@nikkork δεν εχει σχεση με τα καταστήματα κ τις αποθηκες, μαλλον δεν διαβασες, απλα λεει μην εγκαταστησετε κ τα 2 dvd γιατι δεν θα τρεχει καλα το παιχνιδι με λιγα λόγια.
Mαλων θα βγαλουν κανα pach για να φτιαξουν το προβλημα.
http://www.metacritic.com/browse/games/score/metascore/all/all?sort=desc&view=condensed
παμε για pach απο πολυ νωρις
μαλιστα παρε ms να δεις καλο.
Ναι μεν περίεργο, αλλά όμως αυτοί ξέρουν.