Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Sledgehammer δουλεύει στο νέο Call of Duty

Η Activision έχει επιβεβαιώσει πως και το 2012 θα μας βρει με ένα νέο τίτλο της σειράς Call of Duty και η Sledgehammer Games φαίνεται πως έχει ξεκινήσει ήδη τις προεργασίες. Συγκεκριμένα, μέσω αγγελίας που δημοσιεύτηκε σε γνωστό site της βιομηχανίας του gaming, η εν λόγω εταιρία ανάπτυξης αναζητά developers για έναν υψηλής ποιότητας τίτλο που θα κυκλοφορήσει σε συστήματα οικιακής ψυχαγωγίας, καθώς και για να εμπλουτίσει την ομάδα του Call of Duty.



Η θέση εργασίας αφορά σε έναν engineer που θα εργαστεί πάνω στο online κομμάτι της παραγωγής και θα δημιουργήσει νέα multiplayer game modes και online community features. Αξίζει να σημειωθεί δε πως η Sledgehammer εργαζόταν ήδη πάνω σε ένα Call of Duty game, πριν πάρει εντολή από την Activision να εμπλακεί στο Modern Warfare 3.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
6 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • MBisonGR
    • Αν αυτο σημαινει οτι η TreyArch μενει εκτος της σειρας Call of Duty με κανει να νιωθω αμηχανα.
      Μετα απο 3 CoD μπορω να πω οτι το παιχνιδι της TreyArch με αφησε πιο ευχαριστημενο απο τα δυο Modern Warfare παρα τα δικτυακα του προβληματα που με εκαναν να το παρατησω.

    • Sephiroth
    • H φετινή χρονιά θα ξεκαθαρίσει λογικά το ποιος και πόσο θα εμπλέκεται πλέον στο CoD. Είναι ευκαιρία και για την Activision να φωτίσει το τοπίο

    • overmind7
    • Η IW τέλος...Μένει να δούμε αν το νέο cod θα είναι μόνο από SG ή από συνεργασία με Treyarch (μακάρι)...Θα δούμε...

    • Mithrantir
    • Η λογική της εταιρείας λέει του χρόνου Treyarch,στο μέλλον μπορεί να απορροφήσει η sledgehammer κάποιους από το δυναμικό της Infinity και να γίνουν ένα.

    • mtifosi
    • Η Treyarch για μενα ποτε δεν εφτασε στα επιπεδα της IW, για να δουμε ποιος θα αναλαβει το επομενο cod αν και στο mw3 εκαναν καλη δουλεια και μακαρι να το ειχαμε δει απο την προ διασπαση iw.

*