Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Sony αγοράζει την OnLive

Αποφασισμένη να δείξει τα δόντια της στο cloud gaming δείχνει η Sony μετά την κίνηση εξαγοράς της OnLive. Αυτή η κίνηση σημαίνει πως η ίδια η υπηρεσία θα πάψει να λειτουργεί στις 30 Απριλίου με όλους τους λογαριασμούς χρηστών να απενεργοποιούνται και να διαγράφονται μετά από αυτή την ημερομηνία. Θα υπάρξει κάποιο πλάνο επιστροφής χρημάτων σε χρήστες της υπηρεσίας αν και οι επόμενες κινήσεις δεν είναι ξεκάθαρες, μιας και κάποιοι λένε πως όσοι έκαναν εγγραφή στην υπηρεσία μετά την 1η Φεβρουαρίου 2015 θα πάρουν τα χρήματά τους πίσω, άλλοι αλλάζουν αυτή την ημερομηνία για τις 28 Μαρτίου, άλλοι για τις 20 του ίδιου μήνα, ενώ κάποιοι άλλοι αναφέρουν πως η επιστροφή χρημάτων αφορά μόνο όσους αγόρασαν την αντίστοιχη κονσόλα που κυκλοφόρησε για την υπηρεσίας. Μέχρι το τέλος του μήνα πάντως όλοι οι τίτλοι και υπηρεσίες του OnLive είναι δωρεάν για όλους.



Τα assets και οι πατέντες της OnLive θα περάσουν στα χέρια της Sony Computer Entertainment αν και δεν γίνεται συγκεκριμένος λόγος για το ποια είναι αυτά. Το Onlive ξεκίνησε τη ζωή του ως cloud gaming service το 2010 και ποτέ δεν έφτασε την επιτυχία που φιλοδοξούσε. Ήδη το 2012 υπήρξαν απολύσεις και αίτηση για πτώχευση, κάτι που οδήγησε στην εξαγορά της OnLive από την εταιρία OL2 Inc. Πλέον όμως όλα είναι στα χέρια της Sony. Να δούμε πως θα τα αξιοποιήσει.


 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Whitey
    • Μετά κράζουν την Microsoft που αγοράζει παιχνίδια. Εδώ η Sony τερμάτισε ολόκληρη υπηρεσία. Κρίμα για τους χρήστες του OnLive.

    • goalzila
    • @Whitey...Η υπηρεσια θα τερματιζοταν απο μονη της απ οτι φαινεται,αφου ειχε ηδη γινει αιτηση για πτωχευση.Επισης, ειναι διαφορετικο θεμα η αγορα παιχνιδιων.....

    • Whitey
    • @goalzila, Χμμ, αν ισχύει αυτό τότε πάω πάσο. Τώρα αν είναι διαφορετικό θέμα η αγορά παιχνιδιών δεν ξέρω, αλλά σίγουρα δεν δέχομαι δικαιολογίες τύπου "πάντα εκεί έβγαινε" και "δεν μου πάει η καρδιά" που έχω διαβάσει κατά καιρούς..

    • kakashi_hatake
    • Ναι Whitey και εγώ από όσα διάβασα αυτό λέγανε. Ότι πήγαινε για κλείσιμο. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι που άκουγα/ακούω από πολλούς (και εδώ) ότι το μέλλον είναι τέτοιες υπηρεσίες σαν το onlive και ξαφνικά διαβάζω ότι είχε δηλώσει πτώχευση. Τόσο χάλια πήγαινε? Λογικά η Sony με την εξαγορά assets και πατέντες θα ενισχύσει το now?

    • goalzila
    • @whitey Γενικα πιστευω οτι η microsoft πληρωνει τη κατακτητικη πολιτικη της με τα windows και τα office και πως τα επεβαλε στους χρηστες εις βαρος αλλων εταιρειων και της τσεπης μας,γι αυτο κ εχει παντου haters οι οποιοι με τη πρωτη ευκαιρια τη χτυπανε....Πολυ offtopic παμε ομως...
      Στα του onlive οπως λεει κ ο kakashi μαλλον παει η σονυ να ενισχυσει το now....

    • Pirederas
    • Τόσο η Onlive όσο και το Gaikai καθόλου τυχαία δεν περπάτησαν μόνα τους, ίσως ήταν πολύ μπροστά για την εποχή τους. Η Sony αγόρασε (θεωρώ για πενταροδεκάρες) τις πατέντες της αποτυχημένης Onlive για τους εξής λόγους:
      1. για να ενισχύσει τεχνολογικά το PS Now,
      2. για να μην αγοράσει κάποιος εν δυνάμει ανταγωνιστής την τεχνογνωσία, και
      3. για να βάλει τρικλοποδιές με patent wars σε Nvidia, Microsoft, Valve και όποιον θελήσει να μπει στο ανερχόμενο cloud gaming, το οποίο θα εχει πέραση σε casual τύπους και όχι σε hardcore gamers.

      @ raysod
      Το θέμα "games as a service" θεωρητικά με βρίσκει σύμφωνο (π.χ. αντί να σκάμε €60 κάθε χρόνο για FIFA, να πληρώνουμε €15 για την τεχνική αναβάθμιση της επόμενης έκδοσης), αλλά δεν σημαίνει ότι θα γίνει όπως το θέλω εγώ. Πάντως δεν νομίζω να πεθάνει ποτέ το local rendering, γιατί υπάρχουν πολλά προβλήματα που δεν έχουν λυθεί ακόμα (κυρίως latency και internet bandwidth).

    • GooDShiveR
    • To games και harware OnLive δεν θα είναι διαθέσιμο μετά το τέλος του μήνα (http://www.gamespot.com/articles/you-re-basically-screwed-if-you-used-onlive/1100-6426392/)

*