
Τέλος να θυμίσουμε ότι προετοιμάζεται και η μεταφορά του Diablo 3 στις κονσόλες.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Σύμφωνα με φήμες το expansion για το Diablo 3 δεν πρόκειται να κυκλοφορήσει πριν το 2014
Προσωπικά δεν έχω παίξει το3, αλλά το 2 και τοπρώτο ήταν πολύ καλά για την εποχή τους.
αα κριμα ;/
Αν δεν καθυστερούσε δε θα ήταν Blizzard.
Σε κονσολες?Και στη νεα γενια?