Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Όπως ανακοίνωσε η Ubisoft, το Rayman Legends θα κυκλοφορήσει και για το PS Vita την ίδια ημερομηνία με τις άλλες πλατφόρμες. Η έκδοση για το PS Vita θα περιέχει ό,τι περιλαμβάνουν και οι υπόλοιπες εκδόσεις για τις άλλες πλατφόρμες συν πέντε αποκλειστικούς χάρτες. Θα μπορούμε να παίξουμε τον Murphy, ενώ ο χειρισμός θα γίνεται μέσω της πίσω επιφάνειας αφής του συστήματος. Επίσης, θα είναι διαθέσιμες και δύο αποκλειστικές στολές: Θα μπορείτε να ντύσετε τον Rayman με το Prince of Persia costume, ενώ ο Globox θα μπορεί να ντυθεί με μια στολή από το Splinter Cell.
Το παιχνίδι αναμένεται να κυκλοφορήσει για PlayStation 3, Xbox 360, Wii U και PS Vita στις 30 Αυγούστου, με τη Ubisoft να ανακοινώνει πως μεταφέρει την κυκλοφορία του λίγο νωρίτερα από το αναμενόμενο.
@GoodNightGRE Αυτο ηταν αποκλειστικοτητα του wiiu, ετοιμη απο τον Μαρτη, που τελικα εσπασε και θα κυκλοφορησει τελη του καλοκαιριου, οταν θα ειναι ετοιμες και οι αλλες εκδοσεις. Γι'αυτο ειχε γινει κι ο χαμος.
Κρινοντας απο το origins του vita, καλα κανουν και το βγαζουν και αυτο!
απο αποκλειστικο ο ορισμος του multiplatform! Το πρωτο ειναι απο τα καλυτερα του vita λογω της φανταστικης χρωματικης αποδοσης της οθονης! Το σιγουρο ειναι οτι θα παιχτει στο wiiu!
Like .Πολυ μου αρεση η χρησι της πισω επιφανειας αφης του Vita .
Αντε να μαζευονται καλοι τιτλοι για Vita μπας και το παρουμε !
Αυτο δεν το ειχαν καθυστερησει και ειχε γινει φασαρια ?
@GoodNightGRE Αυτο ηταν αποκλειστικοτητα του wiiu, ετοιμη απο τον Μαρτη, που τελικα εσπασε και θα κυκλοφορησει τελη του καλοκαιριου, οταν θα ειναι ετοιμες και οι αλλες εκδοσεις. Γι'αυτο ειχε γινει κι ο χαμος.
Κρινοντας απο το origins του vita, καλα κανουν και το βγαζουν και αυτο!
Το origins στο vita ήταν ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΟ
υπεροχα
απο αποκλειστικο ο ορισμος του multiplatform! Το πρωτο ειναι απο τα καλυτερα του vita λογω της φανταστικης χρωματικης αποδοσης της οθονης! Το σιγουρο ειναι οτι θα παιχτει στο wiiu!
Στο Vita σίγουρα!!!!!