
«Η δημιουργία ενός F2P μειώνει το εμπόδιο των χρημάτων που χρειαζόμαστε για να ξεκινήσουμε. Από την άλλη, καμία εταιρεία δεν μπορεί να εγγυηθεί ότι θα καλύψει το κόστος της ανάπτυξης και είναι κάτι για το οποίο δεν βλέπω κάποια λύση μέχρι σήμερα. Έτσι θα ήθελα να το σκεφτώ λίγο περισσότερο, αφού δω πρώτα πόσο καλά θα χειριστούν το θέμα οι παραγωγοί των Tekken και Dead or Alive. Πάντα σκεφτόμαστε τρόπους για να βρίσκουμε χρήματα προκειμένου να αναπτύσσουμε fighting games, όταν συμβαίνει αυτό, τα πράγματα κυλούν ομαλότερα», τόνισε κλείνοντας ο Yoshinori Onο.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Αν πρόκειται για το Street Fighter V, και όχι για το Super-duper Road and Street Fighter IV, είμαι μέσα!
Ο Ono δεν έχει τα λεφτά... Πότε γελάμε?
μιας και τπο street fighter 4 δεν εφερε καθολου λεφτα στην capcom...μας δουλευει κανονικα ο τυπος!
Αλλη μια κουλη δηλωση απο μερους τους...και ελεγα να την παρω αυτη την εκδοση...αλλα αμα ειναι ικανοι να βγαλουν κιαλλη οποτε...θα αρκεστω στο MK...