
Μένει να δούμε αν θα επιβεβαιωθεί το παραπάνω, λογικά στην Ε3…
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
To Battlefield 4 θα κυκλοφορήσει και στα συστήματα της επόμενης γενιάς, σύμφωνα με την αλυσίδα καταστημάτων GameStop.
Το παρίεργο θα ήταν να μην βγεί και στα καινούρια συστήματα !!!!!!!!!!!!!!!!!!
χρειαζεται να μας το πουν; το ξερουν κ οι πετρες
παιδια οποιος ειδε το gameplay video καταλαβε οτι η εικονα ειναι next gen,,,,το παιχνιδι στην τωρινη γενια εχω την εντυπωση οτι θα ειναι αρκετα διαφορετικο
Και current-gen το Battlefield 4 θα έπρεπε να είναι η είδηση. :)
logiko fou fenete
ala sta kenourgia sistimata 8a exi kalitera grafika i oxi ?
Υπηρχε καμια αμφιβολια;
Σοβαρα τωρα, επρεπε να το πουν?