
Όπως ο ίδιος αναφέρει: “Όταν κανείς εξετάζει τα DLC, είτε πληρωμένα, είτε δωρεάν, πολλοί τίτλοι τα έχουν (τα DLC) ήδη στο δισκάκι, δεν είναι ασυνήθιστο. Έλεγα πως, τουλάχιστον για το Tekken, τεχνικές, χαρακτήρες και επίπεδα, αυτά τα τρία δεν πρόκειται να χρεωθούν. Ακόμα και αν είναι DLC.”Στη συνέχεια πρόσθεσε πως όλοι οι αποκλειστικοί στις προπαραγγελίες χαρακτήρες, σε κάποια φάση θα προσφερθούν σαν δωρεάν DLC. Ποια είναι όμως η αντίδρασή του πάνω στις πιέσεις για την “εκμετάλλευση” τίτλων όπως το Tekken, με στόχο τη δημιουργία περισσότερων κερδών;
“Αν μου δινόταν η επιλογή να παραιτηθώ από τη Namco ή να συμπεριλάβω DLC επί πληρωμή στον τίτλο... μάλλον θα δήλωνα την παραίτησή μου... Ή ίσως και να έλεγα κάτι σαν 'βάλτε κάποιον άλλον να ασχοληθεί με αυτό'.” Αν μη τι άλλο... ειλικρινής.



Πες τα χρυσόστομε...αν και όπως είπε μια ψυχή την επιθυμία από την πράξη τις χωρίζει μια θάλασσα. :P
Μεγαλε Harada !
To φυσιολογικό είπε ο άνθρωπας! Αιντε γιατι μας τα έχουν κάνει τσουρεκάκια με τα DLC! Εκτός και αν είναι ΤΣΑΜΠΑ! :)
"Aγοράστε το πρόσφατο Τέκκεν. Please??? "