Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Καταιγισμός από έξαλλους παίκτες που αγόρασαν το The War Z

Το The War Z έκανε την εμφάνιση του στις 17 Δεκεμβρίου και κατάφερε εντός ολίγων ωρών να σκαρφαλώσει στη κορυφή του Steam. Σύμφωνα όμως με αναφορές του GameSpy, η σελίδα του παιχνιδιού περιέγραφε διάφορους in-game χάρτες μεγέθους 100 με 400 τετραγωνικών χιλιομέτρων τη στιγμή που μόλις ένας των 100 ήταν στο παιχνίδι. Επίσης ανέφερε 100 παίκτες ανά serves, μα μόνο 50 είναι δυνατόν να συνδεθούν συνολικά, ενώ και οι περισσότερες φωτογραφίες που υπάρχουν στη σελίδα δείχνουν χαρακτηριστικά που ακόμα δεν υπάρχουν στον τίτλο. Οι κατηγορίες όμως δεν τελείωσαν εκεί καθώς υπήρξε παραπλάνηση και ως προς τους ενοικιαζόμενους ιδιωτικούς servers, τα level skills και τις friends lists, λειτουργίες που απουσιάζουν πλήρως.



Αντί η Hammerpoint interactive να τροποποιήσει τη σελίδα του παιχνιδιού, ο Sergey Titov που ανήκει στην ομάδα ανάπτυξης, ζήτησε συγγνώμη από τους παίκτες που «δεν κατάλαβαν σωστά αυτό που έπρεπε». Παρόλα αυτά δήλωσε πως γίνονται προσπάθειες να αλλάξει το περιεχόμενο περιγραφής του τίτλου στο Steam, ώστε να μην παραπλανούνται οι παίκτες. Το θέμα όμως φαίνεται να μην σταματάει εκεί αφού αρκετοί παίκτες που πλήρωσαν «απλά για μια beta» όπως λένε, κινητοποιούνται ώστε να κάνουν μήνυση στην Valve εάν αρνηθεί να τους επιστρέψει τα χρήματά τους.

UPDATE: Έπειτα από καταιγισμό παραπόνων για την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά του The War Z σε σχέση με την σελίδα περιγραφής του τίτλου, ο τίτλος αφαιρέθηκε τελείως από το κατάστημα του Steam από την Valve. Όπως δήλωσε ο Doug Lombardi: «Δυστυχώς λάθη συμβαίνουν που και που. Η Valve θέλει να ζητήσει ένα μεγάλο συγγνώμη από όλους όσους έμειναν δυσαρεστημένοι από τον τίτλο. Όσοι επιθυμούν να τους επιστραφούν τα χρήματα μπορούν να επικοινωνήσουν με την τεχνική υποστήριξη του Steam ώστε να επιταχυνθεί το ζήτημά τους. Ζητάμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία δημιουργήθηκε».

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
8 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Arktos Entertainment

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Hammerpoint Interactive

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Τhe War Z (Infestation: Survivor Stories)
    • 18+ pegi 18+
      • 2.7 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (54)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://thewarz.com/ FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Πάγος13
    • Το είχε πει ο Πλέσσας στο Live streaming ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι εκμεταλλεύεστε την επιτυχία του DayZ... αλλα τόσο λαμόγια??
      Μακάρι να τους τρελάνουν στις μηνύσεις!!!

    • GiannisP
    • Διάβαζα χθες τη συνέντευξη αυτού του Sergey στο Gamespy σχετικά με το θέμα. Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι: ΜΑΚΡΙΑ από την Hammerpoint. Δεν ξέρει τι θέλει να κάνει με το παιχνίδι της και δεν ξέρει που πηγαίνει. Το The War Z δεν έχει καμία σχέση με παιχνίδι επιβίωσης και εδώ είναι που «κολλάει» το όλο promotion. Αντιμετωπίζουν την ιδέα του DayZ πολύ ερασιτεχνικά και αυτή τη στιγμή το The War Z είναι ένα καθαρά PVP FPS που τυχαίνει να έχει και ζόμπι στον χάρτη.

      Δείτε απλώς τη συνέντευξη που έδωσε ο Sergey στο gamespy και πως αρνείται στο τέλος να πει μια συγνώμη για τα λάθος χαρακτηριστικά που ανέβασαν στο Steam.
      http://uk.pc.gamespy.com/pc/the-war-z/1226980p1.html

    • GiannisP
    • Επίσης να προσθέσω τν άθλια συμπεριφορά του Sergey Titov στο forum τους, όπου ούτε λίγο ούτε πολύ τα ρίχνει όλα στα DayZ fanboys. Μάλιστα κάνει flame χαμηλoύ επιπέδου, λέγοντας πως οι developers του DayZ πανικοβλήθηκαν επειδή είδαν τον τίτλο τους να χάνει κόσμο από το The War Z.

      Δεν είναι developers οι συγκεκριμένοι. Απλώς βιάστηκαν να πουλήσουν έναν τίτλο για να εκμεταλλευτούν την επιτυχία του DayZ και την ανάγκη του κόσμου για ένα sandbox περιβάλλον επιβίωσης με ζόμπι. Δείτε τα αυτά προς το τέλος του post του:

      http://forums.thewarz.com/showthread.php?79026-December-18th-Development-Update-Foundation-Release-features-hackers-issues-etc

    • silver_knight
    • Ρε εδώ είπε ο τύπος οτι οι παίκτες δεν κατάλαβαν...ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ..Γιάννη σκεφτόμουν να το πάρω χτες, διαβάζω και τα χαρακτηριστικά και μου άρεσε η ιδέα. και περνάω από το community hub και γίνεται Ο ΧΑΜΟΣ από το κράξιμο...Στην αρχή πίστευα οτι είναι οι κλασικοί γκρινιάρηδες...

      Ε μετά ανέβασε ένας επίσημος tester ένα ποστ τεράστιο με λεπτομερειες...

      Εντάξει, οι τύποι απλά κοροιδεύαν τον κόσμο...Φωτογραφίες με πολλά ζόμπι που δεν υπάρχει στο παιχνίδι, φωτο από οχήματα που δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο παιχνίδι..ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ...

      Μα τι νόμιζαν οτι είναι όλοι χάπατα?

    • ner0
    • Εντάξει, μετά από τόσο αρνητικό hype, ότι και να κάνει το τυπάκι σε λίγο καιρό θα κλαίγεται στο καμαράκι του..

*