
Αντί η Hammerpoint interactive να τροποποιήσει τη σελίδα του παιχνιδιού, ο Sergey Titov που ανήκει στην ομάδα ανάπτυξης, ζήτησε συγγνώμη από τους παίκτες που «δεν κατάλαβαν σωστά αυτό που έπρεπε». Παρόλα αυτά δήλωσε πως γίνονται προσπάθειες να αλλάξει το περιεχόμενο περιγραφής του τίτλου στο Steam, ώστε να μην παραπλανούνται οι παίκτες. Το θέμα όμως φαίνεται να μην σταματάει εκεί αφού αρκετοί παίκτες που πλήρωσαν «απλά για μια beta» όπως λένε, κινητοποιούνται ώστε να κάνουν μήνυση στην Valve εάν αρνηθεί να τους επιστρέψει τα χρήματά τους.
UPDATE: Έπειτα από καταιγισμό παραπόνων για την ποιότητα και τα χαρακτηριστικά του The War Z σε σχέση με την σελίδα περιγραφής του τίτλου, ο τίτλος αφαιρέθηκε τελείως από το κατάστημα του Steam από την Valve. Όπως δήλωσε ο Doug Lombardi: «Δυστυχώς λάθη συμβαίνουν που και που. Η Valve θέλει να ζητήσει ένα μεγάλο συγγνώμη από όλους όσους έμειναν δυσαρεστημένοι από τον τίτλο. Όσοι επιθυμούν να τους επιστραφούν τα χρήματα μπορούν να επικοινωνήσουν με την τεχνική υποστήριξη του Steam ώστε να επιταχυνθεί το ζήτημά τους. Ζητάμε συγγνώμη για την όποια ταλαιπωρία δημιουργήθηκε».
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077




Το είχε πει ο Πλέσσας στο Live streaming ότι το συγκεκριμένο παιχνίδι εκμεταλλεύεστε την επιτυχία του DayZ... αλλα τόσο λαμόγια??
Μακάρι να τους τρελάνουν στις μηνύσεις!!!
Διάβαζα χθες τη συνέντευξη αυτού του Sergey στο Gamespy σχετικά με το θέμα. Το συμπέρασμα που έβγαλα είναι: ΜΑΚΡΙΑ από την Hammerpoint. Δεν ξέρει τι θέλει να κάνει με το παιχνίδι της και δεν ξέρει που πηγαίνει. Το The War Z δεν έχει καμία σχέση με παιχνίδι επιβίωσης και εδώ είναι που «κολλάει» το όλο promotion. Αντιμετωπίζουν την ιδέα του DayZ πολύ ερασιτεχνικά και αυτή τη στιγμή το The War Z είναι ένα καθαρά PVP FPS που τυχαίνει να έχει και ζόμπι στον χάρτη.
Δείτε απλώς τη συνέντευξη που έδωσε ο Sergey στο gamespy και πως αρνείται στο τέλος να πει μια συγνώμη για τα λάθος χαρακτηριστικά που ανέβασαν στο Steam.
http://uk.pc.gamespy.com/pc/the-war-z/1226980p1.html
Επίσης να προσθέσω τν άθλια συμπεριφορά του Sergey Titov στο forum τους, όπου ούτε λίγο ούτε πολύ τα ρίχνει όλα στα DayZ fanboys. Μάλιστα κάνει flame χαμηλoύ επιπέδου, λέγοντας πως οι developers του DayZ πανικοβλήθηκαν επειδή είδαν τον τίτλο τους να χάνει κόσμο από το The War Z.
Δεν είναι developers οι συγκεκριμένοι. Απλώς βιάστηκαν να πουλήσουν έναν τίτλο για να εκμεταλλευτούν την επιτυχία του DayZ και την ανάγκη του κόσμου για ένα sandbox περιβάλλον επιβίωσης με ζόμπι. Δείτε τα αυτά προς το τέλος του post του:
http://forums.thewarz.com/showthread.php?79026-December-18th-Development-Update-Foundation-Release-features-hackers-issues-etc
Ρε εδώ είπε ο τύπος οτι οι παίκτες δεν κατάλαβαν...ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ..Γιάννη σκεφτόμουν να το πάρω χτες, διαβάζω και τα χαρακτηριστικά και μου άρεσε η ιδέα. και περνάω από το community hub και γίνεται Ο ΧΑΜΟΣ από το κράξιμο...Στην αρχή πίστευα οτι είναι οι κλασικοί γκρινιάρηδες...
Ε μετά ανέβασε ένας επίσημος tester ένα ποστ τεράστιο με λεπτομερειες...
Εντάξει, οι τύποι απλά κοροιδεύαν τον κόσμο...Φωτογραφίες με πολλά ζόμπι που δεν υπάρχει στο παιχνίδι, φωτο από οχήματα που δεν υπάρχουν αυτή τη στιγμή στο παιχνίδι..ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ...
Μα τι νόμιζαν οτι είναι όλοι χάπατα?
Ότι ναναι..
μετα την απομακρυνση απο το ταμειο ουδεν λαθος αναγνωριζεται...
Εντάξει, μετά από τόσο αρνητικό hype, ότι και να κάνει το τυπάκι σε λίγο καιρό θα κλαίγεται στο καμαράκι του..
Σα δε ντρεπονται λεω εγω λιγο! Ειναι δυνατον να μην το παραδεχονται καν? ΟΥΣΤ.