Ο αριθμός των video games που κατεβαίνουν παράνομα από τις διάφορες ιστοσελίδες του διαδικτύου έχει αυξηθεί κατά 20% τα τελευταία πέντε χρόνια, σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας Envisional. Συγκεκριμένα, αναφέρει πως οι 5 πιο δημοφιλείς τίτλοι του 2010 έχουν ήδη κατέβει παράνομα πάνω από 1 εκατομμύριο φορές! Μάλιστα οι εταιρίες δείχνουν να ανησυχούν πως λόγω της οικονομικής συγκυρίας ο αριθμός αναμένεται να συνεχίσει την ανοδική του πορεία, τουλάχιστον για τα επόμενα 5 χρόνια.

Αξίζει να αναφερθεί πως πολλά στελέχη σημειώνουν τις απώλειες εκατομμυρίων ευρώ για τις εταιρίες και πως η εν λόγω εξέλιξη της αγοράς θα οδηγήσει σε συρρίκνωση και περαιτέρω απώλειες θέσεων εργασίας.
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
να πουλάνε τα παιχνίδια τουλάχιστον μέχρι 20 ευρώ για να μην παραπονιούνται μετά... λογικό μου φαίνεται δεν μπορεί συνέχεια κάποιος να δίνει 60 ευρώ για να τα οικονομάει η κάθε εταιρία... όπως στρώνεις κοιμάσαι...
επίσης έχουν ξεκινήσει και το Seasson Pass και βγάζουν και αβέρτα DLC επί πληρομεις και μετά λένε για πειρατεία... σύνολο κάθε game να κοστίζει 100 το λιγότερο....για να αναλογήσουν λίγο αυτά οι κύριοι και να σκεφτούν γτ ο κόσμος καταλήγει στην πειρατεία...και να μην παραπονιούνται μετά...
Alexone13 respect, αλλα εδω που τα λεμε φταιμε ολοι εμεις (οι καταναλωτες) γιατι:
1. Κανενας δεν κανει υπομονη να αγορασει το παιχνιδι μετα απο λιγους μηνες σε μια φυσιολογικη τιμη (και καλα) οταν βγει σε ps3 platimun / xbox 360 classics / nintendo s εκδοσεις που η τιμη πεφτει στην μιση τιμη,
2. Για τα dlc πολυ καλα κανουν και συνεχιζουν και τα βγαζουν (μαλιστα μερικες φορες τα ανακοινωνουν πριν καν βγουν τα παιχνιδια ), αφου υπαρχουν καταναλωτες που τα αγοραζουν (δεν τους κατηγορω δικαιωμα τους ειναι αλλα εγω δεν θα δωσω ποτε λεφτα για τετοια πραγματα),
3. Εμ η νεα μοδα των online pass ειναι για να χτυπησουν την (παρανομη? δεν ξερω) αγορα των μεταχειρισμενων!
Εγω αποκλειστικα αγοραζω μονο μεταχειρησμενα αλλα και απο προσφορες μαγαζιων σε περσινα παιχνιδια, π.χ. το batman aa (το περσινο) το smackdown vs raw 2010 και 2011 τα ειχα βρει (για το ps3) σε γνωστο supermarket (μην κανουμε και διαφημιση) 9 €, 9 € και 11 € αντιστοιχα, παμφθηνα, αλλα εκανα υπομονη 1 χρονο και μετα τα αγορασα.
Αλλα για εμεναν φταινε και οι εταιριες, γιατι δεν βαζουν τις τιμες στα 30 με 35 € (τιμες platimun / classics / nintendo s) απο την 1η μερα? Αλλα που να ξυπνησουν, ε τοτε καλα να παθουν με την πειρατια
Διαβαζω και σε αλλα sites παιχνιδιων αρκετους να λενε αγορα απο την 1η μερα, αγορα συλλεκτικης αμεσα και αλλα τετοια, εμ αφου ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ πως θα ριξουν τις αρχικες τιμες πωλησης, αμα δεν υπαρχει εγκράτεια και πανε και τα σκανε απο day one?
1000 sorry εαν σας κουρασα!
Το θέμα είναι πως μετράνε την αύξηση; Γιατί εγώ φαντάζομαι ότι σου λένε πχ ότι πριν από 5 χρόνια "κατέβηκαν" σε ένα χρόνο Χ κόπιες και τώρα κατέβηκαν 1,2*Χ κόπιες, άρα 20% αύξηση.
Γιατί δεν αναφέρουν και το πόσο αυξήθηκαν οι πωλήσεις παιχνιδιών τα τελευταία 5 χρόνια; Όταν υπάρχει αύξηση στο ένα κομμάτι είναι λογικό να υπάρξει και στο άλλο, εξαιτίας της μεγαλύτερης απήχησης. Στην τελική όμως οι εταιρείες καταλήγουν να κερδίζουν περισσότερα από ότι πριν 5 χρόνια, και ας κλαίγονται για διαφυγόντα κέρδη.
Και μόλις το retail παψει να υπάρχει η πειρατεία θα φτάσει τα μεγέθη της βιομηχανίας της μουσικής και του dvd..Εγώ προσωπικά μόλις τα games είναι μόνο σε digital μορφή δεν θα ξαναγοράσω ποτέ αυθεντικό ''παιχνίδι-αέρα''.Και είμαι σίγουρος το ίδιο θα κάνουν πολλοί..
@Vegeta13
den katalabaino tin logiki sou.... Giati na prepei na perimeno 1 xrono gia na agoraso ena paixnidi pou thelo tora?
den einai epixirima auto... giati na doso 9 euro gia mia tainia pou mporo na noikiaso 1.5 euro se 4 mines?
otan perimeneis enan titlo mines prin eee otan bgei tha thes na ton pareis tora!
apo tin alli kala kanei kai auksanete i peiratia!!
otan bgainei to Rage kai einai gemato bug kai unplayble apo tin proti mera
otan agorazeis to Warhammer space marine kai den mporeis na paikseis oute online oute to campaing
otan dineis ta lefta sou gia to Witcher 2 kai einai toso bari is logo kai den mporei na paiksei se ena pc 1200 euro...
auta einai 3 paradeigmata mesa se ligous mines... balta kato na deis posa lefta efigan apo tin tsepi mou gia kati pou den mporo na paikso.. kai pou prepei na afieroso xilies ores se forum k sto google mpas kai bro kamia lisi....
KALA KANOUN KAI KATEBAZOUN IS NA AGORASOUN!!!!!
kai na milisoume kai gia konsoles ean thes... sto pc ena game kanei 40 euro to idio se xbox kanei 50-60..
giati??? giati na prepei na doso tosa polla?
einai akribos to idio pragma i siskeuasia allazei...
epidi eixa tin tixi i tin atixia na agoraso mia konsola psixagogias tha prepei na na plirono 20 euro parapano gia kathe paixnidi??
Fitsou είναι μεγαλύτερο το κόστος ανάπτυξης στην κονσόλα από ότι στο PC, γιατί εκεί ο developer πληρώνει την εταιρεία που έχει την κονσόλα για να μπορεί να κυκλοφορήσει παιχνίδι σε αυτή.
Πως κλαίγονται έτσι δεν μπορώ να καταλάβω, βγάζουν τα άπειρα λεφτά ακόμα και με την πειρατεία.
Να κατεβάσουν τιμές που θέλουν να σκάμε τα 50ρικα το ένα πίσω απο το άλλο.
Αυτό που λές @Lacruise βγάζουν του π.......τη τα λεφτά και κλαίγονται κιόλας,και για να λέμε αλήθειες δεν κάθεται να κατεβάσει παράνομα κάποιος παιχνίδια που είναι απο μικρά studios,και προσπάθειες που αξίζουν να δώσεις τα 10-20 ευρώ.Δεν είναι οτι κατεβάζουν 10 εκατομμύρια φορές το Machinarium ή το Limbo και τους κάνουμε ζημιά.Τα περισσότερα TOP downloads είναι παραγωγές απο εταιρίες όπως EA,Activision κτλπ. τα λεφτά τα έχουν και τους ξεχειλίζουν κιόλας και θα τα έχουν για τα επόμενα 100 χρόνια. Για την πειρατεία δεν μπορώ να τεθώ κατά ούτε υπέρ διότι είναι λεπτό ζήτημα,εγώ πάντως απο πάντα απο τότε δηλαδή που έχω ίντερνετ έχω κατεβάσει ταινίες,σειρές,παιχνίδια,βιβλία και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κανείς,και είμαι σίγουρος πως δεν υπάρχουν άτομα που να μην έχουν κατεβάσει ποτέ έστω και κάτι παράνομα.Προσωπικά δεν μπορώ να περιμένω 1-2 χρόνια για να δώ μια σειρά εδώ στην Ελλάδα,που πάλι θα την δείχνει το Nova και όχι ένα free κανάλι.Ούτε θα πάω να νοικιάσω ταινία ή να αγοράσω όταν είναι retro και είναι δύσκολο να την βρείς για αγορά.Οπότε καταλήγω πως η πειρατεία έχει ενσωματωθεί στην ζωή μας θέλουμε δεν θέλουμε και ίσως και ασυνείδητα.Σίγουρα πάντως αυτόν τον καιρό θα αυξηθεί διότι ο απλός κοσμάκης λεφτά δεν έχει ειδικά εδω στην Ελλαδίτσα μας,δύσκολο το βρίσκω να σκάει κάποιος απανωτά 50 σε παιχνίδια,αλίμονο αμα στερηθούμε και τα παιχνίδια που είναι ένα τρόπος να αποδράσουμε απο την σκατωμένη πραγματικότητα.Οπότε προς το παρών torrents FTW! :)
Μα φιλε Fitsou δεν μας αναγκαζει κανενας να παρουμε τα παιχνιδια απο την 1η μερα, για αυτο εγραψα αυτα τα επιχειρηματα, μην ξεχναμε οτι το gaming ειναι ενα ακριβο χομπυ, μια ασχολια για λιγους (τους νομιμους εννοω βεβαια)!
Λίγο πριν εμφανιστεί η πειρατεία τα συμβούλια των εταιριών είχαν ήδη ψάξει και βρει εναλλακτικούς τρόπους να τα παίρνουν. Όπως έγινε με τη μουσική βιομηχανία, τα κύρια έσοδα των δισκογραφικών προέρχονται από τις τουρνέ πλέον και όχι από τα CD που πουλάνε οι καλλιτέχνες, όπως λίγα χρόνια πριν. Τα έξοδα για να αγοράσεις ένα game έχουν σχηματιστεί από τις κινήσεις των καταναλωτών κυρίως. Ωστόσο η μείωση των κερδών και οι απώλειες θέσεων εργασίας νομίζω ότι δε συμβαίνει τόσο εξαιτίας της πειρατείας όσο εξαιτίας της οικονομικής κρίσης. Αλλά όταν τα έσοδα του καταναλωτή μειώνονται συνεχώς είναι λογικό τα πρώτα πράγματα που κόβει να είναι τα ακριβά χόμπυ και τα είδη πολυτελείας ( και το gaming είναι είδος πολυτελείας). Άρα που θα καταφύγεις ως καταναλωτής; Στην πειρατεία. Είναι φαύλος κύκλος, but that's capitalism.