Το εμπορικό σήμα για το Half-Life 3 κατοχυρώθηκε από την Valve στο αρμόδιο γραφείο της Ε.Ε. Όπως αναφέρουν τα έγγραφα που διέρρευσαν, το σήμα θα ανήκει στην Valve Corporation και αφορά στις κατηγορίες computer game software και downloadable computer game software via a global computer network and wireless devices. Η Valve δεν έχει επιβεβαιώσει το συγκεκριμένο θέμα, αλλά όλα τα στοιχεία μας δείχνουν πως κατευθυνόμαστε για την κυκλοφορία του τρίτου μέρους της σειράς που τόσο ζητούν και περιμένουν οι fans.

Λέτε πως ήρθε η ώρα;
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Επιτέλους, τι περιμένανε; Την συντέλεια του κόσμου;
Half life 3 confirmed! :P
Και ξαφνικά το steam platform μπήκε στο στόχαστρο πολλών.
http://www.youtube.com/watch?v=rUfPSEHgpZg
μπαμ μπουμ μπαμ μπουμ... αλλα αν ειναι exclusive (που δεν το νομιζω) τα 1000 ευρω που λενε πως θα κανει η κονσολα βλεπω να το παιζουν μονο αυτοι :ρ
Και μια ανακοίνωση για Steam box exclusive και τα πιάσαμε τα λεφτά μας...